![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Staatssecretaris
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...derlecht.dhtml
De politie kent de aanleiding niet voor de rellen. E werd geen medecrimineel doodgeschoten of opgepakt, niemand werd zelfs maar gecontrolleerd. Elk jaar is het hetzelfde, tijdens de ramadam. Het beetje vasten tijdens de dag zal de hitsige jongeren aanzetten tot jihad tegen de ongelovigen zeker? Ze vergeten dan toch wel even dat wij hun uitkering betalen. Ik begrijp niet waarom die mensen niet gewoon remigreren, als ze het hier zo slecht hebben en onderdrukt worden. Of zou het toch om veroveringsdrang en kolonisatie gaan? Elk geval we staan nog maar aan het begin, ze zijn tenslotte nog niet met zoveel. Wat gaat er gebeuren als ze eens, bvb 20% van de bevolking uitmaken?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 augustus 2009 om 15:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Schepen
|
Valt op ja, maarja, ze zijn al gek, en dan ook nog eens je eigen in de ochtend en avond volproppen maar het meest ongezondste troep dat er is en dat voor een maand lang, geen wonder dat ze in die maand nog gestoorder zijn dan normaal.
|
|
|
#3 |
|
Staatssecretaris
|
Ja en dan?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Topic nr 3
Zware rellen tussen jongeren en politie in Molenbeek en Anderlecht rellen in Molenbeek Nu niet overdrijven he...
Laatst gewijzigd door Andro : 28 augustus 2009 om 18:41. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Schepen
|
|
|
|
#6 |
|
Staatssecretaris
|
ach het is gewoon kwestie van tijd dat dit ook in jouw gemeente en dorp gaat gebeuren. Tegen dan heb je misschien ook kinderen en een auto. We zullen eens kijken wie er dan nog "ja en dan" zal zeggen
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 29 augustus 2009 om 07:24. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Drugs. Daar gaat het over. Ramadam heeft er niets mee te maken. De geviseerde perimeter wordt sinds enkele weken systematisch gecontroleerd door de politie. Bad for business zullen sommigen gedacht hebben, laten we dan wat relletjes organiseren. Laat de politie haar werk doen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Staatssecretaris
|
Zeg, gij wilt zeker eens een rechtzaak tegenkomen met het Ayn Rand Institute. Gij komt hier haar extreem-libertaristische naam verzoedelen met u linkse-kousenzever.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
hebt u een bronnetje waarmee u kan staven dat de politie deze buurten de laatste tijd meer controleert? Bij mijn weten komt de politie er gewoonweg liever niet. Net zoals tijdens deze rellen, de omwonenden mochten 2 uren wachten op het eerste politieoptreden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 29 augustus 2009 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
Idem in Mexico. Is 't in Rio zo verschillend, trouwens?
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 augustus 2009 om 17:07. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De overdreven aandacht is misschien een soort compesatie voor het gebrek aan aandacht vanwege media als De Morgen e.d. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat er vele Marokkanen hopen dat er eens iemand een einde durft maken aan deze straffeloze wantoestanden. Die kleine groep brengt de hele gemeenschap in diskrediet. En niemand, maar dan ook niemand, die met een efficiënte maatregel durft komen, behalve zich afvragen waarom dat hier niet zou mogen al het in Mexico gebeurt. Ik zie dat u niet echt extreem-rechts-liefhebber bent. Ik ook niet, maar ik vrees wel dat deze kant van het spectrum bij zulke zaken garen spint op middellange termijn. Ik vind niet dat het verlies van het VB bij de laatste verkiezingen daar terzake doet. Op middellange termijn zullen steeds meer mensen slechte gevoelens gaan koesteren t.o.v. een ganse gemeenschap. Dat is nu al ten dele zo. En dat is jammer, want veralgemenen is nooit goed, hoewel een natuurlijke reactie. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In de eerste draad over dit onderwerp zijn een paar mensen doelbewust over iets anders begonnen. Dit was duidelijk om van het onderwerp af te wijken. Dat is unfair: het gaat om een feit dat niet past in hun wereldbeeld en daarom proberen ze een dialoog erover in de kiem te smoren. DM doet infeite hetzelfde. Ik heb indertijd als VB-stemmer wel de moed gehad om naar "la face cachée du vlaams blok" te kijken en vooral, om het uit te kijken. Dat was pijnlijk, omdat ik tot dan altijd VB stemde en nu geconfronteerd werd met iets dat niet paste in mijn beeld van het VB: de directe band met nazisme en negationisme. Roeland Raes die achter de schermen de studiedienst leidt, was voor mij shockerend, vooral na de schijnheilige persverklaring van Frank Van Hecke. Ik heb dan ook de moed gehad mijn conclusies te trekken. Maar de tactiek die hier toegepast wordt, toont aan dat sommigen hier zo verstard zijn in hun wereldbeeld, in hun opvattingen dat ze liever de warheid geweld aandoen, dan dat ze onder ogen moeten zien dat hun opvatting niet 100% de beste is. Laatst gewijzigd door frontstar : 29 augustus 2009 om 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...derlecht.dhtml en het staat nog steeds online. Op 28/08/09 om 20u29 http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...olenbeek.dhtml Sommigen zijn ongetwijfeld verstard in hun wereldbeeld. Anderzijds, mensen die afwijken van dit onderwerp zijn het misschien beu om steeds dezelfde retoriek te moeten lezen. Een echte discussie voeren hierover is kwasie onmogelijk op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat: