![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er zijn er hier die denken, dat de klimaatwissel in Vlaanderen alleen voordelen heeft en dat de lasten voor een armere andere zijn.
Welaan dan! Door de Zuiderse warmte zullen we ook in de zuiderse mentaliteid verzakken van fiesta en siesta, bewust of onbewust, gewild of ongewild... En daar gaat dan het hele bouwwerk van de noeste, nijvere, hardwerkende Vlaming tegen de hete plaveien, om niet te zeggen; het hete zand... We worden een derdewereldland tegen 2050... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() En dan? Hoeveel luilinkse mensen snakken naar een leven zoals deze Cubaanse herenboer, die hier zijn veestapel laat eten? Zonder zon was Cuba een hel, nu voor velen een luilinkslekkerland... (ternminste toch voor de toeristen)... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het hier zo warm word begin ik een canabis plantage of iets dergelijks. Khou wel van een leven als Tony Montana.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ge moet eens naar de verschillen kijken tussen arm en rijk in derdewereldlanden ... daar liggen enorme kansen ! ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft die Cubaanse hereboer daar niet een ..chipie aan de lijn? Nog veel plezier met het varken uit te hangen op Forum, Chipke... Een geluk dat je je abismale verbaliteit zich met handige fototruukjes van laag allooi laat opvangen... Wat een mentaliteid... Laatst gewijzigd door eno2 : 3 mei 2007 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Grappig dat er sommigen zijn die werkelijk geloven dat "noeste, hardwerkende, ploeterende, Vlamingen" zich moeten blijven kapotwerken. Persoonlijk zou ik een siesta, zo af en toe wel zien zitten. Is dat lui zijn? Of is het eerder abnormaal dat een zoogdier zijn hele leven werkt voor andere zoogdieren die hem laten geloven dat "noeste arbeid" een schone deugd is in plaats van een manier om een systeem te ondersteunen dat enkelingen rijker maakt.
Wow, da's geen leesvriendelijke zin. Ik bedoel gewoon: werken is fun als het zinvol is. Vandaag zijn nog maar weinige jobs echt zinvol. Als mijn job bestaat uit het opstellen van formulieren die registreren wat geen kat nog kan schelen, dan lig ik liever in de zon.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Bhairav : 3 mei 2007 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij hebben ze naar siesta en fiesta gedreven...met de zweep... Laatst gewijzigd door eno2 : 4 mei 2007 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere zullen plots en onvoorzien en onvoorspelbaar gebeuren. Je verstoort nu eenmaal niet grondig een aantal evenwichten en de zelfreguralisatie van Gaia... Al eens gedacht wat het ons gaat kosten om zelf de GRATIS zelfregulering van Gaia op ons te nemen, nadat we die naar de knoppen geholpen hebben, nog voordat we in de mogelijkheid waren, naar andere planeten te expatriëren???? Laatst gewijzigd door eno2 : 4 mei 2007 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar af tot Yellowstone ontploft, daarmee vergeleken is heel die opwarmingshistorie een storm in een glas water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eno, wat is abismaal ? en nu je toch aan het lesgeven bent, wat is inexorabel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en vooral wat is mentaliteid?
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Zoiets durf ik niet vragen...
Dan zegt hij dat ik, de spitsmuis, weer al het varken uithang... ![]() Het is normaal dat laaggeschoolden zich soms niet begrijpbaar kunnen uitdrukken, vandaar dat sommigen de laatste 20 jaar slechts onderbetaald werk of zelfs geen job konden vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel rampen komen er nog voordat we eindelijk een derde wereld land zijn? Of zit het einde van de wereld ook in het BNP berekent? |
|
![]() |
![]() |