![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei "Op het hoogste echelon begon hij als raadgever voor Patrick Dewael, later werd hij zijn woordvoerder. Nu is hij volksvertegenwoordiger en klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zijn website weet hij te melden dat "Een politicus kan zijn werk onmogel |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Steeds meer Vlamingen beginnen zich te ergeren aan de arrogantie waarmee de Walen ons te lijf gaan.
Gisteren nog in De Zevende Dag: FDF'erke Christian Van Eyken zei doodleuk dat de splitsing B-H-V er zeker niet komt voor de verkiezingen en dat er NA de verkiezingen OVER GEPRAAT KAN WORDEN. Een van de véle aroggant Waalse stellingnames die de Vlaamse haren steil omhoog doen komen. Vlaamse partijen geven onverbloemd toe aan de Walen door zelf te zeggen dat het in ieder geval moet wachten tot na 13 juni. Vanwaar deze trap naar de Vlamingen ten voordele van de Walen die iedere kans grijpen om ons te kleineren in de media? Dan is het toch niet verwonderlijk dat de Vlamingen massaal op het Vlaams Blok gaan stemmen? Ze zijn het beu, meneer ! ! !
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Eycken is geen Waal.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() een landsverrader dus, feit dat hij bij een waalse partij is zegt genoeg. collaborateurs noemen we dat , in de toekomst kan hij op amnestie rekenen
![]()
#6 |
|
![]() In Wallonië wordt er verteld dat de Vlamingen arrogant zijn. Met roepen en schelden over en weer, bereiken we geen stap verder. Een FDF-politicus is trouwens niet representatief voor alle Walen.
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan zou ik u toch met aandrang vragen de media een beetje beter te volgen, U lijkt mij zéér selcht geïnformeerd!
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zij hebben ook geen (of weiniger) problemen met migranten omdat deze over het algemeen wel hun taal spreken. Iets wat in Vlaanderen niet het geval is. Met andere woorden: de Walen zijn geen probleem. Enkel de Waalse politici. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou tenminste een goede oplossing zijn! Het is er mooi, er is plaats, ze moeten zich zelfs niet aan de taal aanpassen en de vlamingen betalen sowieso de sociale lasten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |