![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Na de teleurstelling van de voorbije verkiezingen lijkt het wel of LDD van de kaart is verdwenen.
De toestroom van overlopers lijkt gestopt, de partij is uit de media verdwenen, nog maar weinig activiteiten... Mogen we nu reeds besluiten dat er geen toekomst meer is voor de partij van de donkerblauwe extremisten ?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De kans hierop is klein Pietje, gezien dit ideologische tegenpolen zijn.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() LDD Aarschot ziet het in elk geval nog zitten. Ze gaan zelfs een nieuwe geldbron aanboren. En als bonus doen ze dat nog wel op een manier waarbij ze perfect hun donkerblauwe eierschaaltjes op hun kopjes kunnen houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Onze sp-a verslaafde is weer aan een shot pure sp-a toe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog de naam van de partij correct spellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trieste zaak inderdaad.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Dan mag je meepraten met de grote jongens.
![]()
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
JM - KP 5-0 i.v.m. flanders house Lode Vereeck KP nog eens de broek uit in een hoorzitting dinsdag stelde Sabbe een alternatief Oostreweelverbinding voor in de BAM commissie, dat was ok, tussenkomst Reekmans was teleurstellend naar Ademloos toe niet alleen naar K3 kijken, hé Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 september 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() voor verstrepen niet...maar dat was al bekend..
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Heeft die mens nu echt niks belangrijkers te doen? Moet hier zoveel tijd aan verspild worden?" Die mens had ontslagen moeten worden en de rest van die komedie was imo voor niks nodig. Het is nu niet bepaald dat er geen belangrijker dossiers zijn op het moment. " Nu ja, ik was overlaatst eens de krantenkoppen aan het doornemen op www.krantenkoppen.be en dan weet je het wel. Uitgezonderd De Tijd (misschien) gaat 95% van de artikels over faits diverts. Terug op het onderwerp. Ik denk dat het nu nog veel te vroeg is om over een blijvend succes of een snelle ondergang voor LDD te spreken. Het is sowieso niet makkelijk voor de oppositiepartijen om zich te profileren. Er is momenteel geen slecht beleid, er is gewoon helemaal geen beleid. Dan is het ook niet makkelijk daar kritiek op te geven. En ik heb er ook geen idee van, maar misschien doet LDD wél zijn best, maar is de liefdesaffaire met de media bekoeld. LDD heeft voor de poco media zijn nut voorlopig gediend, ie het VB kleiner maken. Nu dat gebeurd is, hebben de media ook minder zin om hen op te voeren. Waarom zouden ze ook? In poco ogen is LDD amper beter dan de kwaal (het VB) waartegen ze zich een nuttige bondgenoot toonde. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 september 2009 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zal onvermijdelijk een verval optreden. LDD is een ideale case study hoe een partij werd gemaakt door de media. JMDD moet nu nog meer stunts uithalen en messen in de rug steken om aandacht op te eisen. De vraag is hoe. Niemand vertrouwt de frauduleuze verzekeraar/judo-coach uit Oostende. En voor de talrijke nullen die dachten een stuk van de taart te krijgen, tjah, de verkiezingen waren een koude douche.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 20 september 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Triest, eigenlijk. Met het schaamrood op de wangen moet ik toegeven dat ik ooit op LDD stemde - toen ik nog rechts was. Ik meende toen ook dat het om een serieus rechts alternatief ging.
Zelden zo bedrogen uitgekomen. Trouwens, Praetorian, ik heb het altijd vreemd gevonden dat je zo sterk bezig blijft met partijpolitiek. Is de partijpolitiek dan niet dood?
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 21 september 2009 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Overigens, ondanks dat ik niet meer rechts ben (nu volledig ideologieloos en totaal verward) vind ik het erg jammer dat het geen serieus rechts alternatief is geworden, maar een clubje misnoegden die zich bezighouden met hier en daar een schandaaltje (en dan nog) aan het licht te brengen en te fulmineren tegen god weet wat allemaal. Ze zijn dezelfde toer opgegaan als de kleuterpolitici van het VB.
Zonde.
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is ook niet eenvoudig om vanaf o te beginnen dan moet je wel met Ulla,...starten. Is het ergens anders met v.b. Flor , Margriet,..beter ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 21 september 2009 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |