![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...I&subsection=3
wat je kunt besluiten uit dit verhaal, dat onze soms kortzichtige belgische wetten hier in dit geval opportuniteiten van 'spermabanken' in de kiem smoort... En in casu ten onrechte volgens mij, gezien onze centrale ligging, en ons historisch multicultureel zaadgoed, en onze huidige multiculturele verrijking, moet het belgische zaad dan toch wel bij het beste van de wereld horen. dus dit is een story van 'een regel teveel' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den tijd van de vikingen veroverden die skandinaven met hun zaad ook al Europa.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben niettegen spermabanken , voor sommige eendeftige oplossing !!
Maar .... , ikwel graag weten wiedan mijn kinderen zijn !! Ofwanneer overlijd , da's iets anders , danmoetik het nietweten !! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2009 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Anoniem donorschap is een slecht idee.
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik niet langer anoniem kan donneren, donneer ik niks meer.
Sorry , maar voor een kwakje in een potje ga ik geen alimentatie betalen. Het is misschien te overwegen, indien ik genoeg betaald word, de storting direkt in te planten, puur natuur .
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteraard real live is de selectie nog sneller gebeurd. Nu de kwakjes die bij mij al doorgespoeld zijn konden mij in casu vermoedelijk een paar duizende euros rijker gemaakt hebben. Anderzijds een budgettair idee: waarom zuigen we niet alle werklozen en allochtonen af, voor een belgische spermabank. De vraag is of dit genetisch materiaal wel gegeerd kan zijn.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 september 2009 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Maddox,
'niet anoniem' betekent nog niet dat je identiteit wordt prijs gegegeven. Wel dat als dat nodig blijkt de afkomst kan nagegaan worden. Dat kan ook voor de donor interessant zijn.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben er niet geheel zeker van, maar ik sluit niet uit dat Scandinavische genen van een hogere kwaliteit zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Klopt. Die kinderen zijn echt slim, zijn keigoed met Lego en als ge niet uitkijkt vijzen ze uw Ikea kast uiteen.
Laatst gewijzigd door dejohan : 29 september 2009 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Hitler zit hier achter om het arische ras te verspreiden. Zijn zogezegde schedel was in feite een schedel van een vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel tof dat je mits gulden middenweggetjes het blonde Arische ras tóch nog kan verspreiden zonder de politiek correcte maffia over je heen te krijgen. In combinatie met de strenge Deense migratiewet is dit uiterst goed nieuws. Het mag gezegd worden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 29 september 2009 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Iemand nog nen trechter om op uwe kop te zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() johan, voer voor een thriller: hitlerzaad die via een vlaamse jongen en engels meisje terug the real man oplevert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |