Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2009, 07:06   #1
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard K&G weeral onderuit: islam onthaalmoeder

Nadat de nazi-onthaalmoeder zonder enig onderzoek werd veroordeeld voor onbewezen zaken, wordt nu ook de vrouw van imam Taouiaiouaeiouiauil (ofzo) gekruisigd, enkel vanwege haar associatie (wegens echtgenoten) met hem. Weer geen onderzoek, weer geen enkel bewijs, weer broodroof. Pure willekeur dus, weg rechtszekerheid.

Het is nu wachten op het CGKR, die de imam uiteraard zullen vervolgen als wahhabist, dus iemand die zwaar discrimineert.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 07:24   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik vind dit best wel grappig, volgens mij zit daar bij Kind en Gezin eene met een even slecht karakter als ikik.

"als we de nazi opvang moeder moeten ditchen... " wel dan ditchen we de islam opvang moeder ook... Als de staatsveiligheid al zegt dat de man een staatsgevaarlijk ellement is, wel wie is K&G dan om dat in twijfel te trekken. ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 07:25   #3
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Nadat de nazi-onthaalmoeder zonder enig onderzoek werd veroordeeld voor onbewezen zaken, wordt nu ook de vrouw van imam Taouiaiouaeiouiauil (ofzo) gekruisigd, enkel vanwege haar associatie (wegens echtgenoten) met hem. Weer geen onderzoek, weer geen enkel bewijs, weer broodroof. Pure willekeur dus, weg rechtszekerheid.
Heeft u een linkje naar deze nieuwe zaak?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het is nu wachten op het CGKR, die de imam uiteraard zullen vervolgen als wahhabist, dus iemand die zwaar discrimineert.
Het inquisitiebureau heeft helemaal geen tijd om deze cultuur verrijkende baardmans op zijn extremistische vingers te tikken en hem aan te klagen wegens discriminatie. Het inquisitiebureau zal hoogstens iets gaan mompelen over vrijheid van godsdienst en daarmee is voor hen de kous af. En wat bazelt u trouwens over discriminatie? U weet toch wel dat alleen blanke autochtonen kunnen discrimineren en dat enkel blanke autochtonen bijgevolg voor discriminatie aangeklaagd en vervolgd kunnen worden?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 07:29   #4
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik hoorde het op het nieuws, maar het staat intussen ook op de site van deredactie.

Citaat:
Het inquisitiebureau heeft helemaal geen tijd om deze cultuur verrijkende baardmans op zijn extremistische vingers te tikken en hem aan te klagen wegens discriminatie. Het inquisitiebureau zal hoogstens iets gaan mompelen over vrijheid van godsdienst en daarmee is voor hen de kous af. En wat bazelt u trouwens over discriminatie? U weet toch wel dat alleen blanke autochtonen kunnen discrimineren en dat enkel blanke autochtonen bijgevolg voor discriminatie aangeklaagd en vervolgd kunnen worden?
Jammer genoeg komt het daar wel vaak op neer.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 07:36   #5
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Een beslissing onwaardig voor een democratische samenleving.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 07:44   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Een beslissing onwaardig voor een democratische samenleving.

Maar die nazi onthaalmoeder, die moest het wel ontgelden natuurlijk... tot daar onze democratische samenleving.
Oud 16 september 2009, 07:47   #7
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Men kan zich natuurlijk ook afvragen waarom plots "iemand" zich zo vastbijt in Kind&Gezin.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 08:05   #8
Another Jack
Banneling

Standaard

Is het niet opmerkelijk een staatsgevaarlijk man ( in de veronderstelling dat het zo zou zijn ) met een volle lijnbus te laten rondtoeren, terwijl zijn vrouw (die nog steeds niet als staatsgevaarlijk beschouwd wordt denk ik) wel wordt gebroodroofd?

Ik begrijp hoe langer hoe minder van dit verhaal...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 08:08   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Men kan zich natuurlijk ook afvragen waarom plots "iemand" zich zo vastbijt in Kind&Gezin.
Dat is inderdaad een goeie vraag, ...
Oud 16 september 2009, 08:18   #10
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Is het niet opmerkelijk een staatsgevaarlijk man ( in de veronderstelling dat het zo zou zijn ) met een volle lijnbus te laten rondtoeren, terwijl zijn vrouw (die nog steeds niet als staatsgevaarlijk beschouwd wordt denk ik) wel wordt gebroodroofd?

Ik begrijp hoe langer hoe minder van dit verhaal...
Ik begrijp het verhaal maar al te goed. Het is gewoon een kwestie van aan de buitenwereld te laten zien dat K&G, na die affaire met die nazionthaalmoeder, geen onderscheid maakt en derhalve ook andere onthaalmoeders met mogelijk extremistisch gedachtengoed aanpakt.
Het is te hopen dat zij nu ook een heksenjacht gaan openen op onthaalmoeders met een uitgesproken voorkeur voor het communisme. Een t-shirt, poster, buste o.i.d. met daarop de beeltenis van Che Guevara, Mao, Pol Pot, Lenin, Stalin en zelfs Marx lijkt mij al voldoende bewijs.

Iets zegt me echter dat dat dan weer niet zal gebeuren.
Oud 16 september 2009, 08:20   #11
Another Jack
Banneling

Standaard

Het slechtste wat men nu kan doen is van Taouil een martelaar maken.
Heel slecht getimed van de staatsveiligheid, zo slecht getimed dat ik me er vragen bij stel.

De Rago heeft beslist.punt. Volgend hoofdstuk.
Oud 16 september 2009, 08:24   #12
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het verhaal maar al te goed. Het is gewoon een kwestie van aan de buitenwereld te laten zien dat K&G, na die affaire met die nazionthaalmoeder, geen onderscheid maakt en derhalve ook andere onthaalmoeders met mogelijk extremistisch gedachtengoed aanpakt.
Het is te hopen dat zij nu ook een heksenjacht gaan openen op onthaalmoeders met een uitgesproken voorkeur voor het communisme. Een t-shirt, poster, buste o.i.d. met daarop de beeltenis van Che Guevara, Mao, Pol Pot, Lenin, Stalin en zelfs Marx lijkt mij al voldoende bewijs.

Iets zegt me echter dat dat dan weer niet zal gebeuren.
Weet je wat?

Ga ze opzoeken, marcheer met kameraden door de straten, bel bij elke onthaalmoeder in de buurt aan en doorzoek de huizen tot je ook een extreemlinkse onthaalmoeder vindt.

Oud 16 september 2009, 08:26   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze gaan Taoil verder de put induwen, door zijn achterlijk gedoe immers heeft hij zelf het
VB een overwinning toegespeeld , namelijk geen hoofddoek meer in gans het gemeenschapsonderwijs en daar gaat hij voor boeten want zijn geloofsbroeders die zich niet door hem laten vertegenwoordigen (Turken , niet Wahabieten etc... ) kunnen nu zijn bloed wel drinken.

Ik denk dat de Taoil bij bepaalde machten in deze onstaat dus uit de gratie gevallen is.
Oud 16 september 2009, 08:35   #14
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Weet je wat?

Ga ze opzoeken, marcheer met kameraden door de straten, bel bij elke onthaalmoeder in de buurt aan en doorzoek de huizen tot je ook een extreemlinkse onthaalmoeder vindt.

Ik noteer dat de ironie in mijn bericht u dus volledig ontgaan is. Nog niet helemaal wakker zeker?
Oud 16 september 2009, 08:38   #15
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat het hoog tijd is dat K&G wordt teruggefloten. Sinds wanneer is het aan hun van te bepalen welk gedachtegoed een onthaalmoeder heeft? Of deze nu moslim, nazi, christen, maoïst of konijnenkotelaarist is mag niets uitmaken.
Oud 16 september 2009, 08:39   #16
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat de ironie in mijn bericht u dus volledig ontgaan is. Nog niet helemaal wakker zeker?
Uw laatste zin deed me vermoeden dat volgens u extreemlinks steeds de dans ontspringt.
Oud 16 september 2009, 08:41   #17
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Het CGKR heeft wel al klacht ingediend tegen Moslims, wanneer dit nodig bleek.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 08:42   #18
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Ik denk dat het hoog tijd is dat K&G wordt teruggefloten. Sinds wanneer is het aan hun van te bepalen welk gedachtegoed een onthaalmoeder heeft? Of deze nu moslim, nazi, christen, maoïst of konijnenkotelaarist is mag niets uitmaken.
Dat is de wereld op zijn kop! K&G heeft daar heel die tijd nooit problemen van gemaakt. Nu plots wel. Waarom? Dat is een goeie vraag!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 08:45   #19
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat is de wereld op zijn kop! K&G heeft daar heel die tijd nooit problemen van gemaakt. Nu plots wel. Waarom? Dat is een goeie vraag!
Dat ze in het verleden het niet deden rechtvaardigt niet dat ze het nu wel doen. Ook is de vraag waarom geen reden om ze niet terug te fluiten.
Oud 16 september 2009, 08:45   #20
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht

Dat vind ik ook, maar blijkbaar denkt links vlaanderen daar anders over nietwaar ? Zij zijn deze ideologische oorlog gestart bij K&G ik hoop dat die vuile rat die dat mens verklikt heeft ondertussen al wat slapeloze nachtjes achter de rug heeft. Deze persoon is immers rechtstreeks verantwoordelijk voor het broodroven van 2 families.

Het vlaams belang heb ik hier trouwens ook nog niet in vergeven... waarom die mensen hun lidkaart afpakken ? , mocht ik zelf lid zijn ik stuurde mijn kaart in kleine stukskes terug.

Dat ze moordenaars en pedofielen uit hun rangen gooien dat is normaal, maar eerlijk werkende burgers, die buiten vreemde idoolen hebben eigenlijk niks verkeerd doen, vind ik over het randje. In uw kot doet ge wat ge wilt, en als ouder staat het u vrij uw kinderen te laten waar ge dat wilt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be