![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allez... Nu kan ik me best wel voorstellen dat de geschiedenis van de Belzieke posterijen best wel interessant kan zijn, maar is de correcte werking van de postdiensten niet prioritair t.o.v. deze cultuurhistorische tempel? Neem nu de wrange grap met de priorzegels. Een priorzegel doet er 3-4 dagen over om aan te komen, waar vroeger mijn post altijd binnen de 2 dagen aankwam. Ook d�*�*r heeft het beleid van Paars-Groen gefaald én de incompetentie van Rik Daems hoogtij gevierd. De markt wordt binnen de kortste keren opengesmeten en De Post/La Poste heeft nog altijd de status van overgeprotegeerd, gemonopolyseerd overheidsbedrijf. Een bombastische status die als een ballon gebakken lucht zal kapot springen eenmaal de markt effectief opengegooid zal worden, met als slachtoffers de tienduizenden werknemers van De Post én de miljoenen clienten. Maar de CD&V vindt een postmuseum prioritair... Oppositie voeren hebben ze nooit echt gekund, zo blijkt eens te meer... ADDENDUM: temeer omdat ik nooit een persmedeling van CD&V heb gelezen die het falende beleid van Daems wat betreft de posterijen heb gelezen...
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Meer info bij www.roeldeseyn.be of www.cdenv.be/leterme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Allez... Nu kan ik me best wel voorstellen dat de geschiedenis van de Belzieke posterijen best wel interessant kan zijn, maar is de correcte werking van de postdiensten niet prioritair t.o.v. deze cultuurhistorische tempel?
Wat heeft het een in godsnaam met het ander te maken? Die paar man personeel in een muzeum zullen de post van de toekomst echt niet hypothekeren. Maar misschien vindt u musea tout-court nutteloos en dan kunnen we er nog heel veel sluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als u mijn post had gelezen, besefte u wel dat het punt was dat men blijkbaar niet stilstaat bij iets dat m.i. veel belangrijker is dan een museumpje, namelijk een goede postbedeling en werkgelegenheid.
Dat museum mag er best zijn, maar over de Post zelf, lees ik niets van CD&V...
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |