![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik zeg het al jaren en nu staat het ook in de Standaard :
"Vlaming is geen voorbeeldburger" En dat gaat dan o.a. over het volgende : "Er is ‘zeer weinig steun voor een correcte naleving van de wetgeving’"
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De Standaard is een voorbeeldgazet.
De naam zegt het al: de Standaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar best ook.
Als we beginnen met "voorbeeldburgers" krijgen we van die maoïstisch getinte zeik.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Behalve voor vreemdelingen. Als die iets verkeerd doen, moeten ze meteen naar land van herkomst.
Soms denk ik dat de Vlaming zich herkent in vreemdelingen, en dat ze dit confronterend vinden. Dus moeten ze terug verbannen worden naar het onderbewuste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zelfs al waren �*lle Vlamingen doorgewinterde boeven, dan zijn de import-boeven oneerlijke concurrentie. Da's al genoeg reden om hen weg te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Wat is dat een voorbeeldburger.
Een brave sloor die heelder dagen zijn botten gaat afdraaien, braafjes zich aan alle reglementen houdt, ja knikt naar zijn baas en andere oversten. Geen enkel kritiek heeft op diegenen die in zijn plaats beslissingen nemen. En die dan ook nog eens elke voor de TV gaat zitten voor zijn dagelijkse brainwash-sessie. Die niet rookt (of op z'n minst niet in publieke plaatsen zoals het werk, op restaurant en als het van de politici en gezondheidslobby afhangt binnenkort ook niet meer op café), niet (of met mate) drinkt, elke dag braafjes zijn 5 porties groenten en fruit binnenspeelt, aan sport doet, zijn afval sorteert en heel mooi binnen de lijntjes kleurt. En die vooral zo weinig mogelijk NADENKT!!!!! Is dat de voorbeeldburger? Je mag hem hebben. |
![]() |
![]() |