![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor wie het interesseert.
Ik heb een aantal technische wijzigingen aan mijn website aangebracht, waarvan ik hoop dat het ook echte verbeteringen zijn. Zo heb ik het navigatiesysteem verbeterd, de site compatibel gemaakt met de verschillende beeldresoluties, buttons aangebracht, metatags uitgebreid en ik ben thans bezig om een aantal oudere geschreven pagina's opnieuw te herwerken. De site raakt ook meer bekend, want ik zie via mijn Belstatteller dat ik reeds boven het gemiddelde van 1.000 pageviews per dag uitkom (gisteren zelfs 1.700 op 1 dag). Ook de waardering neemt toe voor mijn werk, dat merk in aan de tientallen emails die ik ontvang per week. Misschien zet ik er nog wel een 'gastenboek' op, maar dat moet ik nog eens bekijken. Voorlopig houd ik het bij de zeven bestaande rubrieken. Suggesties zijn altijd welkom. Bedankt voor Uw aandacht, mvg, thePiano. Naam website: Baron Jean de Sélys-Longchamps Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/ Inhoud: Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 1000 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal. ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik weet absoluut niet wat dit hier staat te doen...
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |