![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Maakt niet uit of je erin gelooft of niet. Soort blue pill/red pill. Stel dat er een UFO landt waar vreemde wezens uitkomen die je een voorstel doen. Je gaat mee met hun of je blijft hier. Eenmalig aanbod. Je weet niet wat je mag verwachten als je meegaat. Wat wel vast staat is dat wanneer je meegaat, je nooit meer terug komt, je nooit contact meer mag hebben met de Aarde en zijn bewoners en je geen afscheid mag nemen.
Zou jij meegaan of het eenmalig aanbod naast je neerleggen. En waarom?
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet te verwonderen waarom reisbureau's nog steeds bestaan.
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een handdoek meenemen wordt trouwens aangeraden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2009 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het kan ook een korte reis worden, zo eentje van 15 minuten. Daarna schrapen ze je hersens leeg met een buitenaardse lepel, plaatsen wat sondes links en rechts en zetten je bij de rest van hun collectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Absoluut, Ik ga mee, tenminste als mijn vriendje ook mee mag natuurlijk.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het een wetenschappelijke UFO, een oorlogsbodem, een toeristen schip, of wat dan ook. Hoe zien die wezens er uit en vanwaar komt hun kennis om mijn taal te kunnen spreken, zelfs meer dan de helft van de inwoners van mijn land kunnen dat niet. Van waar komen zij en wat is de bedoeling van de reis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aliën neerschieten en de UFO pikken ...
Daar win ik vast veel races mee ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijlange niet. Mocht dat hun bedoeling zijn pikken ze je gewoon zonder veel boe of ba op. Hoeven ze zich echt niet de moeite doen om verhaaltjes te vertellen en/of voorstellen te doen.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom blijf ik Schoonekes hier
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De keuze is dus:
Optie 1: meegaan naar het onbekende. Misschien ben je maar een snack, of overleid je door hun gebrekkige kennis van de menselijke fysiologie (o, ademen jullie geen splork?), misschien krijg je prachtige dingen te zien met je eigen ogen, of wordt je beroemder dan je ooit had durven dromen (als labrat, dat dan weer wel). Optie 2: Één foto schieten en je wordt beroemd. Had ik mijn camera nu maar bij. Lastig. Ligt er een beetje aan. Hebben ze mooie tenen?
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() ![]() Robbe de Hert is in dat geval al goed voorbereid.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zekers daar die zelf zoveel vreemde woorden gebruiken in hun taal. Dus eerst eens uitleg vragen en pas dan instappen als hun uitleg mij bevalt en hun uiterlijk mij vertrouwen schenkt. Anders met de grove middelen er tegen aan, eerst eisen dat ze mij met hun UFO leren vliegen en ze dan stelen, om met F14's en F16's te kunnen spelen en die jongens in hun broek te laten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
The Babel Fish is small, yellow, and simultaneously translates from one spoken language to another. When inserted into the ear, its nutrition processes convert sound waves into brain waves, neatly crossing the language divide between any species you should happen to meet whilst travelling in space. Some say that the evolution of the Babel fish could not have been accidental, and hence that it proves the non-existence of God.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mee, ik wil het allemaal weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Ik ga ook mee, het is het risico waard. Ze spreken ws geen taal maar via telepathie versta je hun. De UFO zou je denk ik ook niet kunnen besturen, deze zal wel met een soort van DNA check werken.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=farak;4363200]Ik ga ook mee, het is het risico waard. Ze spreken ws geen taal maar via telepathie versta je hun. De UFO zou je denk ik ook niet kunnen besturen, deze zal wel met een soort van DNA check werken.[/QUOTE]
Een soort van ademslot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer kom je terug ?
Over 10.102 jaar of 10.934 jaar ? Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 30 september 2009 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |