![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2003 kwam Bart Somers in een drang om zichzelf te profileren op het compleet idiote idee de olympische spelen naar Vlaanderen te halen.
Voor zo ver ik weet werden er toen 3 - 4 studies besteld om de haalbaarheid te onderzoeken ( een normale mens had die studies niet nodig om te weten dat dat onhaalbaar was), nu zou ik graag wel eens willen weten wat dat (verkiezings)grapje van Somers de Vlaamse belastingbetaler heeft gekost. Ps: De olympische spelen werden vandaag aan Rio de Janeiro toegewezen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 oktober 2009 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Laat Bartje nog wat in zijn grootheidswaanzin. Het is bijna volledig gedaan met zijn politieke carrière.
![]()
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onze reuzekleuter zag het groots.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ja ik dacht daar ook aan toen ik dat las: "tiens, gingen die niet in Vlaanderen komen?"
daar heb ik al een lange tijd niets meer over gehoord! da was toch een hele groep vld-ers generatie 2016 of zoiets wasda toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als 'yes we can' het niet kan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuur ze door naar Erik Arckens, Agnes Bruyninckx-Vandenhoudt, Frank Creyelman, Johan Deckmyn, Filip Dewinter, Marijke Dillen, Pieter Huybrechts, Chris Janssens, Katleen Martens, An Michiels, Jan Penris, Stefaan Sintobin, Felix Strackx, Erik Tack, Marleen Van den Eynde, Joris Van Hauthem, Karim Van Overmeire, Gerda Van Steenberge, Christian Verougstraete, Linda Vissers of Wim Wienen, en vraag hem/haar ze in het Vlaams Parlement te stellen. Vergeet niet nadien ons het antwoord hier te komen meedelen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 oktober 2009 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |