![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Luister naar haar woorden!
http://www.youtube.com/watch?v=yeWYWV5vOXk
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Betrapt.
![]() Ik ben ondertussen ook terug voor zolang ze de viadukt van Merksem maar onder de grond steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De viadukt van Merksem wordt drie maal zo breed. Lawaai, stof, sommige wijken (luchtbal, eilandje, merksem, deurne) onleefbaar(der). Kennedytunnel zou niet echt verbeteren. Tol. (Er is ook reeds tol in een half gebruikte liefkeshoektunnel.) ...
En een brug is altijd maar zo mooi zolang ze nieuw is. Daarna verwordt dat snel tot een prostaatkanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we eigenlijk niet gewoon Antwerpen onder de grond steken en die snelweg er boven leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lelijk monster van een brug over de stad, ...
Als ge wilt weten hoe schoon dat is, moet ge maar eens het viaduct van Vilvoorde gaan bekijken,... De liefkenshoektunnel is er al, en moet juist deftig ontsloten, aangeduid en tolvrij gemaakt worden. Laat de hollanders maar tol betalen als ze met hun vrachtwagens door vlaanderen willen bollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, Antwerpen is een gedrocht. Huizen van 3-4 verdiepen van de jaren 50. Ik vraag mij af hoe hard mensen gaan janken eens ze hier doorhebben dat ze in de hoogte zullen moeten bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt er gewoon op neer dat ze hun prestige projectje moesten hebben zoals andere dictators ook wansmaakelijke gedrochten lieten optrekken, waar eerst de halve stad voor moest sneuvelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de hoogbouw in Antwerpen, het is juist goed dat men ervoor gezorgd heeft dat de torens van de kathedraal tenminste boven de rest uitsteken. In de nieuwe projecten (loften kantoorgebouwen ) naast het centrum gaan ze wel hoger dan 4 verdiepingen, ik heb er ooit ergens op het 7` gezeten. Trouwens de hoogbouw die we ooit verlaten hebben in Brussel daarvan staan er na verscheidene jaren nog stukken vrij aan een huurprijs per maand waar een normale mens een jaar voor moet werken. En dat is niet het enige torengebouw waar verschillende verdiepingen gewoon leeg staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Brussel heeft 2 miljoen m² leegstaande kantoorgebouwen. Zonder zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Kunnen we gebruiken om de vluchtelingen uit Antwerpen op te vangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net het deel van de stad dat last gaat hebben van de brug |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() anders wel een origineel idee om een tunnel onder de rivier te leggen, en een brug aan land
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat het vooral de mensen van de luchtbal gaan zijn die van het lawaai (en het fijnstof) gaan last krijgen maar daar maalt niemand om in Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat ook lelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nog niet erg genoeg zoals het nu is, wil jij de koten nog wat op elkaar gaan stapelen.Gij hebt duidelijk nog niet in New York gewoond. De stank van het verkeer dat niet van tussen de hoogbouw weg kan. Nee merci. Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2009 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk dat indien iemand haar een minister potefeuille aanbiedt dat de ze tegelijk voor en tegen kan zijn als het nodig is, en blijft lachen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Nu zijn ze al met drie karrekeerders: Vogels, Janssens en de Ludo!
Luddo...
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 2 oktober 2009 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Die brug komt toch maar mooi boven de 'armere' wijken zoals de luchtbal hun kop
doet mij denken aan die aflevering van the simpsons waar ze de routes van de nachtvliegtuigen verleggen naar de armere wijken |
![]() |
![]() |