![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ongelooflijk maar waar de ramadam is voor de moslims blijkbaar een excuus om zich onaangepast te gedragen.
Hieronder enkele voorbeelden : http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...otterdam.dhtml http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...relletjes.aspx Ik stel voor dat we de migrantenpartij spa voor het blok zetten. Integreren of ticketje naar land van herkomst. Toch belachelijk dat men dit niet wil inzien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Rotterdamligt niet België
2) Katholieken hebbenookvaste tijd , dus .... 3) Kaf van korenscheiden , zou veeloplossen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Is dit achterlijk? Is dit waanzinnig? Is er sprake van ernstige trauma's?
En waaraan zijn Joodse spelende kinderen te herkennen? En waar loert het gevaar? Wat is er zo confronterend? Ik sta voor een raadsel. Ik kan er geen soep van koken. Kan iemand het me uitleggen? Loket voor regularisatie sluit uit angst voor relletjes Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() waaruit volgt dat ![]() en bijgevolg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Een eenvoudig voorbeeld (let op de keuze van u en dv!)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ![]() Dit topic mag integraal (hihi) gekopieerd worden naar de wiskundemopjes-draad.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 21 september 2009 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieuze reactie: Dan waarom: http://www.youtube.com/watch?v= ![]() Ironchef , ik geen wiskunde !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 september 2009 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wa is da nu voor zever. Als de beleid laks is en niet optreedt wat heeft de ras ermee te maken. Als we alle criminaliteit hard aanpakken, is er toch geen probleem. Ik snap niet waarom sommige mensen altyd een kleurtje zoeken achter criminaliteit. Straf ze hard genoeg en hou op met zagen zou ik zeggen. Zero tollerantie voor iedereen!!! basta en gedaan!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als ze in de westerse wereld hun cultuur willen behouden dat ze het dan afbollen. De moslim in de straat wil zijn cultuur opdringen en dat willen wij absoluut niet langer. Onbegrijpelijk dat ramadammen voor hen het excuus is om te gaan rellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeer constructief en inhoudelijk. Aan de toog van uw stamkroeg heeft u vermoedelijk meer succes met dergelijke gatachterlijke slogans.
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is het voldoende als ze hun hoofddoekje niet meer dragen ? Zijn ze dan Vlaming ? En wat met keppeltjes ?
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een vraag is geen antwoord op mijn vraag. Eveneens is het zeer onduidelijk wat u bedoelt.
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij zouden eens naar ginder moeten gaan en beginnen te eisen wat zij hier allemaal komen eisen. We zouden snel een paar lichaamsdelen missen. En zo hoort het. Arabische/Islamitische cultuur GINDER, Vlaamse cultuur hier. Frietkoten, geen pitabars ! Ne grote me mayonaise, geen halfrotte kebab !
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samenleving is altijd een weerspiegeling van cultuur en dus maken groepen die deel uitmaken van de samenleving ook deel uit van die cultuur, en juist dit lijkt nu te botsen met een bepaalde groep moslims, gezien het protest vanwege een schoolreglement. |
|
![]() |
![]() |