![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Limited first edition: 15 €/piece + 5 € mail costs !!! On our website.
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zelfs een T-shirt met grote letters "BELGIUM", destijds gekocht in "The Brussels Corner".... Straf hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Goed idee, maar...
Zelfs de Amerikanen en de Russen doen dat niet, voor zover ik weet. Suggestie: steek er iemand in voor de lancering. Toegegeven, je gaat meer energie nodig hebben voor de lancering, want, zelfs als je Foundation er in steekt, die puur uit haar, spieren, beenderen en huid bestaat, gaat het het gewicht van die T-shirt ettelijke malen vergroten. En als de eerste lancering van T-shirt-met-inhoud gelukt is, suggereer ik om een groeps-lancering te doen. Maar doe toch maar eens een herberekening van de kosten, volgens mij kost dat een pak meer !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() ach, als je inhoudelijk niks voorstelt.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt er toch niet teveel laten drukken of zo ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vergelijk dat met 'TIBEM', opgericht als een belgicistische stoottroep 'voor tweetaligheid', (en meer specifiek, als we even onder de motorkap keken, tegen de vrijheid voor Vlamingen om niet meer Frans als tweede taal te kiezen, ...). Dit groepje presenteert zich recent als een 'oudervereniging voor tweetaligheid'. |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Gestart met een kledinglijn?
What next? BUB-cola? ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() 'k Zou hem nog niet aantrekken moest ie gratis zijn. En 5 Euro om hem op te sturen - jullie komen hem persoonlijk afgeven zekers ? Met fanfare en alles erop en eraan. Wat is dat trouwens met dat engels ? Landverraders !
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Voor dezelfde prijs kunde van mij nog nen "nieuwe" ABL onderbroek krijgen: een goei vod om uwen oto te simoniseren en zeker groot genoeg. En de BUBkers kunnen er samen in.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Staan er quotes van Bruno op de T-shirt?
#11 |
Burgemeester
|
![]() Als je er geen verkocht krijgt kan je ze nog altijd kwijt aan le Rwa Albèèèr Deuks en de rest van zijn parasiterende familie.
Wel niet verwachten dat hij er centen voor geeft hé, zijn fortuin aan bloedgeld houdt hij voor belangrijker zaken. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
" Ik haat Vlamingen! " (laatste quote van Bruno) " Er zijn enkel Belgen! " " Vlaanderen fascistenland " In voorbereiding: " We love Fabiola " " Leopold II, onze Held " " Wij parlons Belgisch, toi auch? " |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geef toe, de belgicisten hebben dan toch één goede kant: zelfs al vluchten ze nogal eens weg in allerhande niet ter zake doende uitwijdinge, afleidingen en misleidingen, hun gedachtengoed kan dan toch zéér bondig geformuleerd worden. |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() U vergeet de quote:
"Ik haat geschiedvervalser BDW"
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...5&start=30 niet dat je moet hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik ben eigenlijk zeer blij met die T-shirts. Een ze goed idee! Ik hoop dat iedere bubbel die draagt, dan zijn dat allemaal rondlopende schietschijven!
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou gaan denken dat Nederlands, Frans en Duitse de officiële talen zijn in het belgikske, maar als we mogen oordelen op basis van de belgicistische stommekloten is het blijkbaar Engels. Waarmee ze nog eens bewijzen dat eigen identiteit hen vierkant kan gestolen worden... |
|
![]() |