![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
FRANK VANDENBROUCKE IS GESTORVEN *************************************** Frank Vandenbroucke is op 34-jarige leeftijd overleden. Hij is op vakantie in Senegal bezweken aan de gevolgen van een longembolie. Dat meldt de RTBF. (later meer) http://teletekst.een.be/tt_een.php?p...on&s=0&r=0&x=1 Gaat uiteraard over de wielrenner voor alle duidelijkheid. Laatst gewijzigd door Marlboro : 12 oktober 2009 om 21:59. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
Eerst kijken of er niemand anders je voor was!!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Kletshoekje...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Toen ik de titel las, werd ik blij omdat ik dacht dat de saboteur en de stropmisdadiger van sp.a eindelijk afstierf.
Helaas is het de verkeerde. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik ben zeker dat uw moeder af en toe moet lachen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 oktober 2009 om 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Burger
|
Tja, God was er even met zijn gedachten niet bij.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Parlementslid
|
t'zal eerder de duivel geweest zijn die ervoor gezorgd heeft dat de verkeerden nog rondloopt........... als Satan iemand die pakken geld wil verbranden nog geen hand boven het hoofd houden mag op wie moet hij dan nog vertrouwen om den boel hier een betteken in t'honderd te laten lopen...
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
Ik kende die Franck Vandenbroucke niet (ik verneem uit de pers dat deze Franck een wat mislopend wielrenner was), maar goed, elk overlijden noopt natuurlijk tot medeleven met de nabestaanden, en al zeker als het om de dood van dergelijk jong persoon gaat.
Sta mij echter ruime verbazing toe bij deze berichtgeving. Blijkbaar weet men van iemand die dood wordt aangetroffen op zijn vakantie-hotelkamer al meteen te bevestigen, kennelijk zonder enige lijkschouwing bovendien, dat de doodsoorzaak een longembolie is. Erg straf is dat. Maar bovendien lees ik in de Franstalige pers dat dit overlijden volgens de oom van de wielrenner, ene Jean-Luc Vandenbroucke, slechts een halve verrassing is… Hoezo ? Dus het aan een longembolie overlijden van een (mag ik aannemen) jong sportief mens op vakantie in diens hotelkamer, is slechts een halve verrassing, ergo, deze longembolie was blijkbaar te voorspellen ?? Ben ik nu echt de enige die om dergelijke berichtgeving flink met de ogen moet knipperen ? |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bent niet de enige die zich vragen stelt bij de doodsoorzaak. De man had ook al twee zelfmoordpogingen achter de rug en was momenteel vruchteloos op zoek achter een ploeg voor volgend seizoen. Bovendien was hij ook niet vies van dopingproducten en al wat daar bijhoort. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Innige deelneming aan de nabestaanden en vrienden.
|
|
|
#15 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Niet verschieten nu: je kan een embolie oplopen NA een lange vliegreis.... Of - na een medische ingreep > een operatie - kwetsuren in de onderste ledematen > de benen > ... van een renner... Er zijn nog andere mogelijkheden. Het gaat over een bloedklonter en die doet geen pijn, je voelt die niet. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Minister-President
|
Ja idd.
Daar moeten we nu vooral mee rekening houden. Ik HAAT de uitdrukking die je hoort bij zo'n gelegenheid: " Het leven gaat voort....". Nabestaanden en goede vrienden zijn daar echt niet mee gediend. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
Het leven gaat voort.
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het leven gaat voort
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
VDB was een buitenbeentje in het wielrennen.
Eén van de laatste playboy's. Vroeger waren die er ook in de F1, nu allang niet meer. |
|
|
|