![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het moet maar eens gedaan zijn hier en op andere fora homofilie te vergoelijken omdat het bij dieren ook gebeurt , alsof er geen karaktergestoorde dieren bestaan
![]() Vraag is , hoe wordt iemand homo ? Heel simpel , wil je 3 partners per dag , kun je naar de hoeren gaan wat op termijn een pijnlijke financiele aangelegenheid wordt , of je stapt de eerste de beste homobar binnen . Homo's hebben veel vaker seks en met meerdere partners. Hier de aidsbesmettingen door seks , Belgische nationaliteit :tussen 1994-2007 . Homo-bi : 2892 Hetero : 1797 http://www.zorgengezondheid.be/defau....aspx?id=16074 Cijfers liegen niet , rekening houdende met het feit dat 4-10 % van de mannelijke bevolking homo is , 2-5 % van de totale bevolking kunnen we niet anders concluderen dat homo's dag en nacht met seks bezig zijn. Ik zei ooit eens tegen een typ die naar Thailand ging om zich te pletter te neuken ; pas daar maar op want de helft van de hoeren zijn daar omgebouwde mannen . Och , zei die typ , wij trekken ons dat niet aan . Ze trekken zich dat niet aan ![]() Ze zijn dus homo omdat ze gemakkelijker aan meerdere partners geraken. Ook bij andere afwijkingen zie je dat pedo's worden pas na een hele reeks slachtoffertjes gepakt , ook hier zie je seksverslaving . Let op mijn woorden , straks komen ze hier , jamaar in zwart Afrika heb je veel heterovrouwen die besmet zijn ![]() Dat ligt beste kindertjes aan het feit dat de seksuele moraal , hygiene in Afrika heel ander zijn en aan groepsverkrachtingen in oorlogsgebieden .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 1 september 2009 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * geeuw *
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() nu is het nog wachten op de eerste die serieus reageert hierop ik neem alvast mijn popkorn
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaloerse hetero's die nooit van de grond komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het goed begrijp zijn mijn kinderen dus te vergelijken met karaktergestoorde dieren, die beide bi en homo zijn omdat ze dan meer mensen kunnen neuken....er zijn pilletjes voor ernstige persoonlijkheidsstoornissen, gezien uw " mening" toch eens informeren bij uw arts! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg dan tenminste homoSEKSualiteit = SEKSverslaving
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste patiënt, vanwaar uw frustraties? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schiet niet op de boodschapper
![]() Ik heb die aidscijfers niet uitgevonden , het kan niet anders of het merendeel van de homo's moet zich ziekelijk pervers gedragen .
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kent u zoveel homo's dat u met 100% zekerheid weet dat ze zich allemaal pervers gedragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() wil die stelling dan zeggen dat heterosexuelen helemaal niet van seks houden?
Misschien is uw gedachtegoed wel verantwoordelijk voor de dalende geboortecijfers i.p.v. uw paranoïde fantasieën over toenemend aantal homo's. Ik ben zelf homo en ik zal u zeggen, voor uw gemak moet ge het niet doen ok! ![]() Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 1 september 2009 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 1 september 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat en vermenigvuldigt u is een bevel eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hetero's houden van seks maar het bepaalt niet hun leven , bij vele homo's wel , begin hier een onderwerp over homoseks en ze zitten urenlang te leuteren. Zou Paulus dan toch ... ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... een boshoer zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zal gedaan zijn met te leuteren of homo's zich normaal kunnen voortplanten , de laatste mens zal een lesbische pot zijn ![]()
![]() |