![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe denkt het blok over de uitbreiding van Europa?
Hoe denkt het blok de Vlaamse eigenheid te behouden als ook Europese invloeden (zoals bijvoorbeeld in Brussel) dit kunnen bedreigen? Hoe denkt het blok over het economisch Europa? Zo verliest een land toch een belangrijke economische macht. Hoe denkt het blok over het sociaal Europa? Hoe denkt het blok over Vlaanderen in Europa? ... |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Of denkt het blok niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() helemaal niet?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom vraagt u niet eens de uitgebreide standpunten van het VB over Europa bij hen op? Ze zullen u niet opeten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Net zoals vorig jaar zal Politics.be ook dit jaar weer http://www.verkiezingssite.be lanceren. Momenteel is deze site nog volop in opbouw.
Maar als je het standpunt van het Vlaams Blok over Europa nu al wil weten kan je terecht op http://www.verkiezingssite.be/standpunten/watch4.php De komende dagen en weken wordt verkiezingssite.be verder aangevuld. We houden u op de hoogte. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe denkt Europa eigenlijk over het Blok?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merci! ![]() Geef je een seintje als het af is? Kunnen de vele blokaanhanger op dit forum mij hier niet bij helpen? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Helemaal niet!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Dit zou dan het antwoord zijn...
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Is het dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Lijkt me dat dit het standpunt is over het institutionele Europa. Kijk eens bij bepaalde thema's. Daar zal wel het een en ander staan.
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Ik vraag je af hoe je dit:
Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Alles kan in een virtueel wereldbeeld!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Amai, aan de reactie op mijn post en deze topic in het algemeen te zien, krijgt Europa bij de Blokkers op dit forum blijkbaar evenveel aandacht als goed geïntegreerde allochtonen.
[size=1]'Bestaan die dan?' Zo, weer een VB-post bespaard.[/size]
![]() |