![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar zoeken waar ze nog enkele miljarden kunnen uit de zakken van de loontrekkende in de privé halen. Waarom is die man nog niet afgevoerd door de andere partijen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() En in Nederland klagen we over de miljoenen van het koningshuis.
Maar een ambtenaar, net wanneer je het niet voor mogelijk hield dat het niet erger kon.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ondertussen zouden andere feiten aan het licht zijn gekomen, die zich afgespeeld hebben tussen '90 en 2005, waarmee een bedrag van 110.000.000 € zou zijn gemoeid. Voor die feiten moet Reynders het nodige doen zodat de betrokken ambtenaar kan gedagvaard worden. Reynders weet dit blijkbaar al sinds juli 2009 (waarom het Rekenhof, dat het dosier in mei 2009 kreeg, dan weer 2 maanden tijd nodig had om erop te wijzen dat Reynders eerst in actie moest schieten én waarom de dienst die het dossier overmaakte aan het Rekenhof niet wist dat ze eerst bij Reynders moesten zijn, is mij ook een raadsel. Politiek benoemde onbekwame topambtenaren zeker? Of onduidelijke procedures uitgevonden door wereldvreemde en vetbetaalde via vriendjespolitiek aangestelden en vervolgens goedgekeurd door debiele politici die enkel geïnteresseerd zijn in stemmen en met hun kop op tv/de radio/de gazet komen) en heeft nog geen enkele actie ondernomen, terwijl, als ik het goed begrijp, de verjaringstermijnen lopen. Vermits één en ander zich al geruime tijd geleden heeft afgespeeld, zal het minstens voor een deel van de feiten zeer dringend zijn. Maar blijkbaar vindt Reynders het niet belangrijk genoeg om het bovenaan zijn prioriteitenlijstje te zetten; daarvoor zijn een paar krantenartikels nodig. Het gaat natuurlijk "maar" om 110.000.000,00 €, peanuts vergeleken met zijn eerder "rekenfoutJE" van 883.000.000,00 €... Reynders zal het wel weer "geen probleem" vinden ![]() Laatst gewijzigd door Sammael : 28 oktober 2009 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een "ontvanger van belastingen" is persoonlijk verantwoordelijk over de gelden die hij "moest innen" - indien vaststaat dat het hier over een persoonlijk verzuim van hemzelf gaat moet hij die 110 miljoen ophoesten - waarschijnlijk is dat hij een groot deel van die gelden, indien die inderdaad verschuldigd zijn, nog voor de definitieve verjaringsdatum zou kunnen innen.
Dat is het bevreemende aan deze zaak : men vervolgt een ambtenaar en laat na het geld dat men nog zou kunnen innen in te vorderen ? Ofwel zijn de diverse personen (rechtspersonen en andere) geld schuldig ofwel niet.. & indien niet is deze hele zaak niet meer dan een perskwakkel.
![]() |
#7 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() tiens? Waarover heb je het hier? Dit zegt me niets
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() er zijn ouaarskijnlijk één problème met deze ambtenaren als ik hem niet heb benoemd, enfin ik zal de zaak onderzoek en we zul zien...
![]()
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() al die anderen kosten nog een pak meer, en daar hebben we evenmin plezier van
Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 oktober 2009 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
""" Het gaat natuurlijk "maar" om 110.000.000,00 € "" waw!!! en dit is maar peanuts ....Tja, ze halen het toch bij de gewone mensen als ze te kort hebben.wat een bende zeikerds is me dat !!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook onze volksvertegenwoordigers zijn verantwoordelijk, want zij moeten toezicht houden op de ministers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zij worden gedwongen te kiezen moeilijk het onderscheid te vatten, ik weet het, maar doe toch maar eens een poging. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 oktober 2009 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flattax...
geen overbetaalde niksdoeners meer nodig, gewoon wat volk opleiden om jaarlijks minstens 1 keer de boekhouding , rekeniningen , balansen etc van bedrijven na te vlooien, en zoveel % op de winst te pakken, zo simpel als iets, geen ingewikkelde regeltjes nodig gewoon ambtenaren die de boekhouding op aftrekposten etc... controleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Reynders vindt vragen hierover "vermoeiend"....
Laatst gewijzigd door Zoom : 29 oktober 2009 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Het is uiterst vermoeiend om leugens consistent te blijven vertellen, die man heeft een geheugen gelijk een olifant!
|
|
![]() |
![]() |