![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, lees het zelf hé: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=S72GQJTP
Zatte wolf ligt definitief op straat bij de polies van Gent. Blijkbaar is het toch mogelijk om een ambtenaar te ontslagen. Zelfs al heeft die ambtenaar de naam en faam om van dezelfde partij te zijn als de minister. Nu ja, het laatste dat we nodig hebben, zijn wel zatte piefen bij de polies. Dat hij zijn pensioenrechten behoudt, vind ik maar zeer normaal. Indertijd, die sm-rechter, was zijn pensioenrechten kwijt. Dat is echt iemand bestelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien dat het juist daarom lukt. Iemand van een andere signatuur ontslaan kan een pak moeilijker zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees verder in mijn ochtendkrant, en kom volgende affaire tegen.
Daar aan de andere kant van de taalgrens, is het blijkbaar moeilijker om zatte en stelende hoge ambtenaren te ontslagen .. alweer zelf lezen: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20091020_097 waarover ging het ook weer bij die Schmidt ? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wolf daarintegen die was gewoon zat, had die gezegd tegen zijn flikken kijk in ben zat, maak daar PV van op en ik betaal de schade en de boetes, ... niemand zou daarover gepiept hebben. Maar wat doet die onozelaar, die begint een complot en legt valse verklaringen af, oefent druk uit enz... dat was er teveel aan. |
|
![]() |
![]() |