![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ergeren jullie je ook zo aan de manipulatie van de media? Ik wel. Alhoewel voor politiekers de media hen veel macht geeft of afneemt. goed boek is van johan sanctorum.
http://www.visionair-belgie.be/Artikels/Boekenshop.htm De vergeten vierde macht mogen we niet onderschatten. Vele mensen slikken als zoete koek wat de media hen voorschoteld. Wie durft er net als ik kritisch te zijn? bespreking: http://www.indymedia.be/nl/node/35175 Laatst gewijzigd door NOEKIE : 23 oktober 2009 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk inderdaad ook dat we de invloed van de media niet mogen onderschatten.
Vandaag bestaan er bijvoorbeeld heel wan glamourpolitici (BV-politici) die hun zetel of postje louter aan de media te danken hebben. Zo mogen we de invloed van De Slimste Mens op het resultaat van Bart De Wever (ondanks het feit dat ik hem een ontzettend goed politicus vind) en de N-VA niet onderschatten. Qua partijpolitiek worden sommige voorvallen door de media ook opzettelijk meer uitvergroot bij de ene partij dan bij de andere,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 23 oktober 2009 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Een krant of magazine lezen, naar tv kijken of radio luisteren komt in dit operettestaatje neer op je laten indoctrineren door links. 95% van alle journalisten zijn immers links en dat laten ze - tegen alle deontologie in - goed merken in hun publicaties of uitzendingen.
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Een degelijke journalist is in deze tijd een contradictio in terminis. Kranten, magazines en tv-zenders zijn commerciële bedrijven, in ons land dan nog gerund door grote familiebedrijven die alleen winst op korte termijn op het oog hebben. Onderzoeksjournalistiek houdt in dat een of meer journalisten zich wekenlang in een onderwerp verdiepen. Dat is, met een omzetgebied als het onze, onbetaalbaar geworden. Vergeet degelijke journalistiek dus, het is een utopie geworden, een nostalgisch streven uit een ver verleden.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pers en vooral VRT en ook VTM doen niks anders, tot in de meest belachelijke spellekes, reality shows enz... proberen ze politieke meningen, en visies door te drukken, zodat hersenloos vlaanderen enkel nog hoeft te slikken en verteren...
het niveau is op 20 jaar tijd zo verschrikkelijk gedaald, dat ik tegenwoordig tijd heb om het ene boek na het andere te verslinden, en mijn DVD collectie zo is aangegroeid dat ik naar IKEA moet blijven lopen om spullen om ze in kwijt te raken ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 oktober 2009 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() En ik moet binnenkort de zolder afwerken om mijn boeken weg te krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lokaler het nieuws hoe kleiner en moeilijker de manipulatie.
De grote leugens, de meest georganizeerde, georchestreerde leugens die mensenlevens kosten vind je in de sectie 'internationaal'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 oktober 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ze zitten dan naar die pulp te kijken en ik kan dat dus echt niet meer horen of zien, k wordt daar echt mottig van, zeker als die paf op de buis komt, dan moet ik buiten gaan staan, of oorkes in mijn oren steken met loeiharden techno, of ik wordt mottig, die vent al eens bezig gehoord ? Er zijn zotten die interessantere klap te vertellen hebben. Of al die verbouw zever, loftgevoel van hier en van ginder, ... dan vraag ik me soms af, zijn jullie nu echt zo debiel of is dat geacteerd... ? zelfde met al dat gekook en restaurant gedoe, ... plots moet iedereen de sjiekste wijn zuipen en allerhande onderdelen van een beest eten waar een normale mens nog nooit van gehoord heeft, (misschien wel omdat het A te duur is, B helemaal niet lekker / voedzaam is. ) Een pint met nen deftigen steak en een berg friet waar ge met moeite over kunt kijken is plotseling out, zelf ordinair. wel fuck them ik gooi nog een extra mandje frieten in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Voor zover er nog een sectie 'internationaal' is, in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt niet gehoord dat die werden uitgeroepen tot "de Vlaming stemde communautair en wil een staatshervorming"? Jij hebt niet gehoord van de studie die het tegendeel bewees? Jij hebt niet gehoord dat werd toegegeven dat de media beloofde om maandenlang deze studie te verzwijgen? Laatst gewijzigd door artisjok : 24 oktober 2009 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De media hebben ook in deze absurde hetze tegen de Walen boter op hun hoofd. 'Ambras' verkoopt immers altijd goed.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die politici die hun vetbetaalde postjes behouden dankzij veel brullen en op tafel slaan tegen de andere taalgemeenschap kunnen dan meteen ophoepelen, want die hebben geen bestaansreden meer eens er gesplitst is. Geloof me, het is de beste oplossing. En eens we van de Walen verlost zijn, hebben we genoeg geld om eventueel Limburg een handje te helpen zich economisch meer en beter te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |