![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: wie stemt op wie ? | |||
Vld / Vivant |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,74% |
Spa / Spirit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,77% |
CD&V / NV-A |
![]() ![]() ![]() |
21 | 20,39% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,71% |
Vlaamsblok |
![]() ![]() ![]() |
47 | 45,63% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,77% |
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wie komt er voor uit ?
Ik Vlaamsblok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Reden: Vlaanderen onafhankelijk. Daarnaast ben ik ook de mening toegedaan dat het noodzakelijk is van migranten te vragen dat ze zich aanpassen aan onze cultuur en er niet vanuit te gaan dat Vlamingen zich maar moeten aanpassen aan de vreemde cultuur. Ook veiligheid en het behoud van de eigen cultuur vind ik zeer belangrijk. Enige partij die nog in de buurt komt, is de N-VA, maar die is mij te progressief. VLD: links liberalen dromers van een brede volkspartij die het moeilijk hebben met de term 'democratie' en die de democratie nog het liefst verkrachten. Ze lachen alle problemen weg, zijn belgicistisch en noemen elk kritisch standpunt over het vreemdelingenprobleem een uiting van racisme. --> de meest hypocriete partij SPA: Linkse rakkers die onder een strenge en harde dictatuur onder leiding van SS gebukt gaan. Op het inhoudelijk benaderen van een probleem heb ik ze nog nooit betrapt. Er komt enkel nog wat populistisch gelul en wat gratis-gedoe uit. CD&V: de koningen onder de royalisten. Vind ik persoonlijk inhoudelijk vrij sterk, maar zijn op geen enkel moment het Vlaamse kartel dat ze zeggen te zijn. Leterme en co hebben een door de kiesdrempel geknakte N-VA in hun netten gevangen. Achter de schermen belooft Yves Di Rupo dat er van Vlaamse eisen niets in huis zal komen. Groen: TJA, te links om wakker van te liggen. Multikuldromers die grenzeloos en zonder voorbehoud partij kiezen voor migranten en homoseksuelen en zo snel mogelijk de wereld in een grote commune willen herschapen. Vlaanderen vrij en onafhankelijk met en door het VLAAMS BLOK! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Shame on you Krikke..
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1. goedkeuring van het homohuwelijk 2. ervoor ijveren dat homo's kinderen mogen adopteren Tegen homoseksuelen als dusdanig heb ik niets. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De [size=6]N[/size]ieuw-[size=6]V[/size]laamse [size=6]A[/size]lliantie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook de Nieuw-Vlaamse Alliantie.
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De Nieuw-Vlaamse Alliantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Er staat één mogelijkheid niet in: "nog onbeslist".
Ben zo'n zwevende (linkse) kiezer die pas op 't einde afweegt welk programma nu wel het beste is voor hemzelf. Heb wel 2 mogelijke partijen in gedachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
HOOFDSTUK II - Algemene bepalingen Art. 2 § 1. Er is sprake van directe discriminatie indien een verschil in behandeling dat niet objectief en redelijkerwijze wordt gerechtvaardigd, rechtstreeks gebaseerd is op het geslacht, een zogenaamd ras, de huidskleur, de afkomst, de nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, de burgerlijke staat, de geboorte, het fortuin, de leeftijd, het geloof of levensbeschouwing, de huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een handicap of een fysieke eigenschap.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Zo te zien wordt het een coallitie Vlaamsblok en CD&v/NVa
![]() Moet toch kunnen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() IK snap eigenlijk niet hoe sommige formaties nog stemmen kunnen halen.
Maar natuurlijk is dat te wijten aan onevenredige verdeling bij de forumleden.
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Mag ik iedereen op mijn onderschrift wijzen. Dank u.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Voor allen met leesstoornissen, er staan niet: Slik, vooraleer je over partijpropaganda nadenkt.
![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|