![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de overheid weinig doet in de apeland is reeds algemeen bekend en ook voor de Mexicaanse griep is dat niet anders. Die Marc Van Ranst mag wel lullen dat het allemaal meevalt, het is en blijft een ernstige virale infectie die zowel je immuniteitssysteem als je fysieke conditie helemaal om zeep helpt. Van de griep ga je niet dood, maar wel van een longontsteking die erop kan volgen, ook gezonde mensen. Blijkt dat de Mexicaanse griep de kans nog groter is op longontsteking dan bij een gewone griep. Ik wil die ellende helemaal niet en daarom eis ik onmiddelijk het vaccin tegen dit verschrikkelijk besmettelijke virus. Hoge piefen in de regering en Van Ranst zelf zal wel al ingeënd zijn en virusremmers hebben ze ook bij de hand. De gewone mensen laat deze maar creperen.
Ik ben ook wielertoerist en zo'n Mexicaanse griep is enorm slecht voor de conditie, je mag meteen weer van nul herbeginnen en dat duurt toch wel 4 tot 6 weken. ![]() Waarom dat de overheid nog niet massaal mondmaskers en virusremmers heeft verspreid is mij ook volkomen raadsel. Deze week zijn er meer dan 40 000 mensen besmet en dat aantal verdubbeld iedere week nog. Ik houd mijn hart al vast. Ondertussen is die politieke maffia met hun handlangers al lang beschermd tegen deze vreselijke ziekte ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 29 oktober 2009 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Serieus of ben je cynisch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() U werkt in de geneeskundige sector ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Altijd leuk dat je bij de bron zit.
Wanneer kunnen de gewone mensen achter het vaccin gaan ? De griep is al maanden uit zeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Tien redenen om jezelf niet tegen de Mexicaanse griep in te enten
1. De Mexicaanse griep (griep A H1N1) is besmettelijk maar niet gevaarlijker dan een 'gewone' seizoensgriep. In Nieuw-Zeeland en Chili, waar de winter net achter de rug is, zijn er maar heel weinig zieken van de Mexicaansegriep geteld. En dit zonder inenting. 2. Onafhankelijke instellingen als de hoog aangeschreven Cochrane Collaboration trekt overtuigende conclusies omtrent de effectiviteit of de tolerantie van griepvaccins op basis van een overzicht van 40 jaar onderzoek: (a) bij mensen 65 jaar en ouder, wordt de werking bijzonder klein genoemd; (b) bij jonge volwassenen in goede gezondheid, ontbreken de bewijzen van hun werkzaamheid; (c) bij kinderen: de beschikbare gegevens maken het niet mogelijk om de tolerantie van de verschillende soorten vaccins te controleren; (d) bij gezondheidspersonneel in geriatrie, bestaat er geen geloofwaardig bewijs dat hun inenting de griepcomplicaties van de personen waarvan zij de zorg hebben, wijzigt. 3. Een Canadese studie die 12 miljoen gevallen onderzocht, zou tot de voorlopige conclusie leiden dat wie vorig jaar tegen de griep ingeënt was, dubbel zoveel kans zou hebben om de Mexicaanse griep op te lopen. Bij een mutatie van het Mexicaanse griepvirus zou het dus kunnen dat wie tegen de Mexicaanse griep ingeënt is, juist meer kans loopt om ziek te worden. Deze studie moet bevestigd worden. 4. De vaccins tegen de Mexicaanse griep zijn inderhaast geproduceerd en hebben geen grondige klinische langetermijn testen ondergaan. Hun werkzaamheid en hun veiligheid zijn niet bewezen, in het bijzonder wat het risico betreft op ziekten die zich op langere termijn ontwikkelen. Het Mexicaanse griepvaccin in flacons van tien doses bevat kwik (thiomersal) als bewaarmiddel. Thiomersal wordt ervan verdacht aan de basis te liggen van gevallen van autisme. De Amerikaanse kinderartsenvereniging (AAP, 60 000 leden) heeft in 1999 gevraagd het uit vaccins te verwijderen. 5. Het vaccin bevat ook een hulpstof, squaleen, dat de immuunrespons sterk verhoogt. Squaleen is van nature in ons lichaam aanwezig en is onschadelijk als het via voeding binnenkomt. Maar als het wordt ingespoten, wordt vermoed dat het auto-immuunreacties kan opwekken (b.v. multisclerose, amyotrophieke zijsclerose, fibromyalgie) of dat het verschillende neurologische en reumatische klachten kan veroorzaken. In de Verenigde Staten heeft de FDA het gebruik ervan verboden. Het squaleengehalte in het Mexicaanse griepvaccin is veel hoger dan in het antrax-vaccin dat ervan verdacht wordt het Golfsyndroom te hebben veroorzaakt bij meer dan 25% van de Golfoorlogveteranen (met duidelijke aanwezigheid van antilichamen tegen squaleen). Door het gebruik van squaleen kan de dosis antigenen in een vaccin laag gehouden worden zodat sneller grotere hoeveelheden vaccins geproduceerd kunnen worden. 6. Een Europese richtlijn van 15/09/09 stelt dat fabrikanten en medisch personeel die dit experimentele vaccin zullen verspreiden, niet burgerlijk of administratief aansprakelijk gesteld kunnen worden. Met andere woorden, als het vaccin bijwerkingen vertoont, zul je daar op geen enkele manier een schadevergoeding voor kunnen vorderen. 7. De duitse ministers en bondskanselier ontvangen een speciaal vaccin zonder hulpstoffen. 8. De adviesraad van de wereld gezondheids organistaie bestaat vnl uit vertegenwoordigers van de farmaceutische bedrijven die o.a. de vaccins produceren. 9. Er bestaan veel andere wetenschappelijk aangetoonde natuurlijke middelen om uw immuun systeem te versterken, infecties en complicaties in verband met de griep mee te voorkomen of te beperken. Daartoe behoren zeker vitamines C, D en E, sommige aminozuren, mineralen, polyfenolen en sommige essentiële oliën… De overheid verzuimt haar plicht om de bevolking volledig te informeren door hierover te zwijgen . 10. Vaccineren is NIET verplicht. Steeds meer artsen en wetenschappers en ook bekende artiesten in Belgie, en de hele wereld adviseren om je niet te laten inenten. www.asanat.org www.despuitblijfteruit.nl www.vaccinatieschade.be www.theflucase.com
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik denk dat ik maar eens wat Tamiflu online ga bestellen. Naar het schijnt als je die inneemt tijdens de incubatieperiode wordt je niet ziek, maar ik ben geen dokter natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Ik ben van zin om de H1N1 gewoon uit te zieken, zoals alle andere griepen, ik heb een immuunsysteem voor iets, dat af & toe es laten werken is niet slecht.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er hier een aantal eens deugt zouden hebben van de Mexicaanse griep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch allemaal nergens voor nodig?
Hoeveel mensen sterven er niet van een gewone griep? Waarom gaan we daar niet eens hysterisch over doen?
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() verdient men niets aan,maar is wel de juiste boodschap
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 29 oktober 2009 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet doen. Je weet nooit wat je krijgt als je online medicatie bestelt. In het beste geval is het suikerwater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn we weer media en boodschap en wij vertellen wat je moet denken, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik laat het ook gewoon overwaaien. Mocht ik een risico groep worden door bvb een aandoening, dan zou ik er anders over gaan denken.
Ik vermoed dat lomeanor beroepshalve veel in contact komt met het virus en dus een vaccin nuttig kan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() pff, ik heb me nooit tegen griep ingeënt en de keren dat ik in mijn leven griep heb gehad kan je op één hand tellen.
No worries. Trouwens, het beste tegen griep is nog steeds kippesoep met ballekes en kloeskies (<- sorry, ken de schrijfwijze niet, kan geen Pools, maar het werkt wel, haha ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 03:53. |
![]() |
![]() |