![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Hierbij lanceer ik officieel de verkiezing van de ambetantste forumgebruiker van 2003-2004. De verkiezing loopt een week , post je top 3 van irritantste medemensen op dit forum.
Reglement : 1) u mag niet op uzelf stemmen 2) u mag slechts 1 persoon per positie opgeven , deze dient voor elke positie verschillend te zijn 3) u kan ten alle tijde uw top3 wijzigen 4) de organisatie staat niet in voor gebeurlijke ongevallen of scheldpartijen 5) de puntenverdeling is als volgt : 1ste plaats : 5 ; 2de plaats : 3 ; 3de plaats : 1; Rangschikking : ----------------------------------- 1 | Guderian | 9 2 | Bruno* | 6 3 | thePiano | 5 3 | Filip Dewinter | 5 3 | Steve Stevaert | 5 3 | Fribre | 5 3 | Knuppel | 5 3 | Patriot | 5 3 |Fernand | 5 4 | Maus | 3 4 | Jean-Marie Dedecker | 3 4 | Spetsnaz | 3 4 | Neruda | 3 4 | De Knut | 3 4 | Eichmann | 3 4 | Peace | 3 5 | Mustapha 2 5 | Intruder | 2 6 | filosoof | 1 6 | jan hyoens | 1 6 | Caroline Gennez | 1 6 | Gentenaar | 1 -----------------------------------
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal zelf beginnen
1) thePiano 2) Maus 3) filosoof
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() 1) Guderian
2) Jan Hyoens 3) 3de plaats voor 99% van de VB'ers op dit forum. ![]()
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() 1) Filip Dewinter (lid sinds de sessies )
2) Guderian 3) Jan Hyoens Zo ![]()
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Steve Stevaert
Jean-Marie Dedecker Caroline Gennez (kan moeilijk voor mezelf stemmen. Hoop dat er toch iemand mij gezien heeft op dit forum, ook al zit ik hier nog maar een maand.)
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Fribre
2. Spetsnaz 3. Gentenaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guderian
Neruda Mustapha |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat mij betreft mankeren er een paar: Knuppel, De Knut, Intruder en de rest van de mestkevers. De volgorde mag je zelf invullen. Wat ook de uitslag mag zijn, stop die maar bij de rest van het Blokse afval ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, met dit laatste weet je tenminste duidelijk waarom je al zo lang de pest aan me hebt ![]() Ps: ik heb hier inderdaad een paar makkers zitten, maar dat ga ik niet aan je neus hangen wie dat zijn, en het zijn zeker geen Blokkers ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Piano, Ik maak geen deel uit van zij die 'de pest hebben' aan je. Zeer zeker niet. Ik heb altijd al geschreven dat jouw web-site interessante docu's inhoud. Ik ben het niet eens met jouw Blok-trauma en de meegaande onvoorwaardelijke links van jouw prachtige documenten met het Blok, waardoor de website spijtig genoeg aan waarde verliest. Ik ben ook geen Blokker, dat weten de meeste forum-leden ondertussen. Maar ik vind wel dat we moeten beginnen scherp staan en serieus optreden tegen het moslim-gevaar hier bij ons, en ook overal elders in de wereld. Maar kom, dit is geen topic om hierover uit te wijden. Mijn punt was gewoon dat je iemand uitlacht omdat zijn keuze 'toevallig' drie anti-blokkers zouden zijn, om dan zelf blokkers en pro-blokkers als jouw keuze te plaatsen. Ik vond dit weinig pertinent, eerder pot-ketel. That's all. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Disclaimer :Aangezien Piano te lui was om de mensen in een volgorde te zetten heb ik ze gewoon in volgorde van verschijning gerangschikt. Voorgaande heeft niets te maken met mijn persoonlijke mening over bovengenoemde personen.
En Piano , wat kan ik er aan doen dat fervente anti-blokkers nu eenmaal irritant zijn als ze tegen mij praten ![]()
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Guderian
Cynicus Peace |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Guderian
Guderian Guderian (Dat het 3 verschillende moeten zijn, staat niet in het reglement! ![]()
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() 1. Patriot!
2. Guderian 3. Bruno* |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() (Je kan één van zijn alterego's - Eichmann, .. - nemen indien dat wel zou moeten)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ahzo, en wat zijn zoal zijn alterego's?
![]() |