![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een open keuken in een woning van huisvestingmaatschappijen zou een vorm van discriminatie kunnen zijn.
Het gaat hier wel om een verslag van een wetenschappelijk onderzoek maar het hypocriet CGKR was er als de kippen bij om het op hun site te plaatsen. Wanneer wordt er nu eens achter die multikulturele waanzin een punt gezet? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja kom Daiwa, gij gaat toch ook niet met het keukenpersoneel aan tafel zitten in een restaurant hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen probleem mee hoor. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar restaurants met een open keuken.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben met mijn bureau massaal veel sociale huurwoningen aan het verbouwen. Allemaal van een gesloten naar een open keuken. HAHAHAHA...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |