![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() lijkt me logisch.
Maar wat vindt stefaan daarvan? en u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Zei die een paar dagen geleden niet dat hij werd gevraagd om mee mensen te vermoorden ??
Dat vind ik best wel "raar" . En over justitie . Tja is het dan niet zo ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik heb geen vertrouwen in Yves Leterme.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 1 november 2009 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Niks eigenlijk , maar ik begon er gewoon over . Zoals je zelf zegt , weet je er ook niks van . Misschien ook eens puntje om goed bij na te denken wie/hoe/waarom iemand dat gevraagd heeft . Aangezien het van een hogere macht komt ( wordt toch gezegd ) vindt ik dit toch best wel een raar bericht .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() dat hij géén vertrouwen heeft in justitie bewijst dat hij een intelligente kerel is...
wat wolle bolle gijs van Kortrijk ervan denkt is een groot vraagteken.... wat ik ervan denk.... hebt gij vertrouwen in iemand die 30 milj eurookes gaat uitgeven om een klein 500 bajesklanten op logement in t'buitenland te steken ?? dat is ongeveer 60.000 euro per klant dat is plusminus 165 per dag..... als ge met de Club-Med op vakantie gaat all-in zijt ge goekoper af denk ik, en aan de costa-brava geven ze u een week all-in voor 150 euro per WEEK !
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 1 november 2009 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie de loge voor de voeten loopt die weet wat er zal gebeuren. Schurmans, De Tandt, Leterme, Vandeurzen, zij weten er ondertussen van mee te spreken. Dus : als je justitie wil hervormen : eerst alle loge-figuren naar huis sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |