![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen daagden zaterdag zo'n 1.000 deelnemers op voor een betoging tegen de Lange Wapperbrug. De demonstratie ging uit van de actiegroep Ademloos en werd gesteund door sTraten generaal, Geneeskunde voor het Volk en andere comités die gekant zijn tegen de Lange Wapperbrug.
![]() http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...243828-438.art ![]() STEM NEEN !!! ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 10 oktober 2009 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Ik stem JA .
Als niet inwoner is deze Brug nodig . Van mij mogen ze een Tunnel maken , liefkenshoek tolvrij maken of wat dan ook . Dagelijks passeer ik de ring 4 keer , elke keer sta ik in file ( soms een halfuur , soms een uur of langer tijdens een ongeval ) Geen tunnel , brug of een andere oplossing , zorgt er maar voor dat de file's blijven en de uitstoot van een file is ook groot . Maar blijkbaar kan dit dan geen kwaad . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik zal volgende week overtuigd NEE stemmen en hoop dat de meerderheid der stemmers dit ook zal doen.
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Tegen de tijd dat de eerste auto over de lange wapperbrug zal rijden bollen we mss allemaal al met nen electrische wagen.... géén roet en géén fijn stof dus....
![]()
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel mensen denken we dat er effectief zullen gaan stemmen?
Is dat op een zondag? Is het dan gene cycle-cross? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Los van de gevolgen voor de omgeving, lijkt het me wel een mooi infrastructureel project. Wellicht valt omwille van fijnstof een tunnel te prefereren, echter net zoals bijvoorbeeld Eindhoven lijkt me een echte ring wel noodzaak voor een grootstad als Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De argumentatie van de betogers was hilarisch, beter dan In De Gloria. Na dit gehoord te hebben zou ik zeker JA stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() De volksraadpleging is niet bindend.
Marc Van Peel (CD&V) heeft dit al tot vervelens toe benadrukt. Het klinkt alsof hij iedere keer zegt: die brug komt er hoe dan ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() die brug had er al lang moeten staan.
de overheid laat zich veel te veel intimideren door de spreekkoren van een handvol linkse actiegroepjes die het gewoon leuk vinden om de staat de dwarsbomen. het algemeen belang primeert op het belang van enkelen. so get your lazy ass up and start building that damn bridge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou het kunnen dat de nieuwe dure loft van Patrikske en zijn nieuw vlam te dicht bij de viaduct ligt en die hun uitzicht belemmert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
1000 man is belachelijk weinig.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij in de buurt hangt het stilaan vol met Ademloos affiches achter de vensters.
Ja-affiches daarentegen... niet te zien. Ik vreesde even dat de door belastingsbetalers gefinancierde leugenpropaganda van de BAM veel impact zou hebben, maar ik merk blijkbaar meer dat die impact vooral in het voordeel van NEE zal zijn. ![]() Het hilarische is natuurlijk dat veel van de ja-propagandisten vooral elders wonen.... en dus lekker niet kunnen meestemmen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de optocht was inderdaad niet zo groot. De respons daarentegen wel. De affiches raken meer verspreid dan in verkiezingstijd. Veel mensen gaan niet als actieve militanten deelnemen aan evenementen, maar zijn duidelijk wel van zin nee te gaan stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heb je ook de "250 X per dag" affiches met daarop een vliegtuig dat door een hoofd scheurt hangen hier in de fermette- en villawijken rond Vilvoorde. Maar in Vilvoorde zelf zo goed als geen.
Maar tegen de tijd die brug er staat is dat een GTI bouwsel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 oktober 2009 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |