![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eens zien of we een verband kunnen vinden
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hooverphonic
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het geluid van een kabbelend beekje
![]()
#4 |
Minister-President
|
![]() Itliaanse en spaanse muziek
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() (Black) Metal
Vooral scandinavische bands kunnen mij bekoren : Children of bodom, nightwish, in flames, ...
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja daar kan ik een paar pagina's over schrijven
![]() Instrumentale surf hoor ik het liefst van al. Maar ik luister ook graag naar blues, jazz, pre-Cobain rock, garage, folk, klezmer, latin, enz. |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rap: Public Enemy, NWA, Paris, 2pac, Dr Dre, Doggpound, Snoop Dogg, Nederhop, Ice T,...
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |