![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Heeft iemand interessante links, of een direct antwoord over hoe ik een politieke partij opricht? Ik hoop dat niemand me deze vraag kwalijk neemt, ik heb al wel gemerkt dat dit forum zich baseert op mensen die zich al lang en bedreven in de materie verdiepen, en mss heb ik niet hard genoeg gezocht, maar het zou mooi zijn moesten jonge ambities hier kunnen terugvinden wat ze zoeken? Antwoorden mag zeker ook op mijn e-mail adres. Dank bij voorbaat, Trimetrick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Partij oprichten is peanuts (VZW'tje en hopsa).
Deelnemen aan verkiezingen is andere koek. Daarvoor moet je voldoende handtekeningen kunnen verzamelen, namelijk - 500 handtekeningen per provincie voor de Kamerverkiezingen. - 5000 handtekeningen per gewest voor de Senaat. Voila, je bent vertrokken. Nu nog genoeg stemmen verzamelen om over de kiesdrempel van 5% te geraken en je kan het land gaan hervormen. Wel eerst wat centjes verzamelen voor je kiescampagne. En voldoende mensen, zodat je, bij een massale overwinning, genoeg volk hebt om de parlementszetels te vullen. Ik kan nauwelijks wachten om op je partij te stemmen. Kan je in het kort (een paar zinnen, liefst) je partijprogramma eens meegeven? Vriendelijke groeten, Backfire
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gaat best dat formulier op 't paleis gaan halen als de Lorre met dienst is, en zeker niet de Fluppen, want die is veel te taai en durft ambetant doen, vb. vragen stellen waar hij zelf geen antwoord op weet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() LOL@de schoofzak; schitterend.
Is een vzw nodig? Ok, ik zal kleur bekennen, we willen de Partij van Satan oprichten... Dit kan heel radicaal klinken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Satanisme is geen geloof, maar een filosofie die zich sterk baseert op de wetten van de natuur. Een Satanist bedenkt zich over het individu in relatie tot zijn omgeving. Vanuit een religieus standpunt keert het Satanisme zich uiteraard tegen het christelijke idee van schuldgevoel en onderdanigheid tegenover god. Satanisme sluit op macro-kosmisch niveau het bestaan van een hogere macht niet uit, maar verheft zich op micro-Kosmisch niveau tot god van zijn eigen bestaan. Elke dogmatische denkvorm kan in vraag gesteld worden, maar er is een basisprincipe dat zegt; 'Liefde is de wet, Liefde onder Wil'. Dit kan zeer esoterisch klinken, maar eigenlijk is het heel down to earth. Plus: onze partijcongressen zouden serieus vette feestjes worden hahaa. Alle hulp is welkom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ge maar geen dictatuur wilt installeren, is het mij allemaal om't even. Anders gaat ge PBL-RKT op uw weg tegenkomen!
![]() ![]() Dit is K&K! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Politieke partij oprichten is inderdaad peanuts.... zelfs zonder vzw maar manu militari !
Genoeg handtekeningen krijgen is ook niet nodig als je de macht GRIJPT ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar zal je belzebub zetten? Staat Lucifer ook ergens in de pijplijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge daar dan ook een abortus bewijs gaan halen, ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Satan for president, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
beter EEN goeie dictator met inzicht en vizie dan de tientallen kwibussen van dictatoriale ministers die we nu hebben ! ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 21 november 2009 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Op deze website : www.gratiseigenpartij.be
moet je een vragenlijst invullen, ze schrijven dan een partijprogramma voor je, vormen een bestuur, maken brochures en affiches, zorgen voor 10 basismilitanten en 50 leden per provincie en je bent vertrokken. Er staat wel overal hun logo op, anders kost het je geld. |
![]() |
![]() |