![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Turtelboom opent een campagne tegen werklozen met nepadressen.
Turtelboom loopt achter bij de realiteit. Steuntrekkers worden allang op water-en electriciteitsverbruik gecontroleerd, Turtelboom... Acht jaar geleden werd ik als werkloze al opgeroepen door RVA voor controle en moest ik mijn water- en mijn electriciteitsrekeningen voorleggen, en ook mijn laatste belastingsaanslag. Dit is weer een nepcampagne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het is te hopen dat de maffia-praktijken van haar collega OCMW- voorzitter Versnick en VTM omroepstertje Lynn Wesenbeeck ook worden aangepakt... maar dat zal wel niet...
![]() Het privé-adres van volksvertegenwoordiger en lid van de parlementaire Fortiscommissie, schepen en OCMW-voorzitter Geert Versnick,is gesitueerd in een prachtig gelegen gehuurde loft, Korenlei 21 Gent (zie foto). Hoewel wettelijk verplicht, zijn er geen huurcontracten geregistreerd op dit adres. Geert Versnick was voorzitter tot 31.12.06 en is nu ondervoorzitter van de dienst Stadsontwikkeling Gent. Op zijn huidige en vorige privéadressen huist telkens de zetel van de nv Fleming Corporation waarvan zijn moeder Aline Bailleul (76) hoofdaandeelhouder en afgevaardigde-beheerder is en die ongeveer dezelfde commerciële doelstellingen heeft als Stadsontwikkeling Gent, waar politicus Versnick de touwtjes in handen heeft. . Volgens de huidige kiezerslijst van Sint-Martens -Latem is Aline Bailleul, weduwe Versnick, officieel gedomicilieerd in een prachtig landhuis, Voordelaan 11 te Deurle - eigendom van de nv Fleming Corporation- maar in werkelijkheid woont zij in de Weegbreestraat 3 te Drongen - ook eigendom nv Fleming Corporation- samen met de ongehuwde tweelingzusters Uyttendaele, van wie de onlangs overleden Rita schepen van bevolking te Gent was en beëdigd ambtenaar Burgerlijke Stand Gent . Deze drie dames zijn tevens de enige aandeelhouders van de nv Fleming Corporation en zoon Geert is de enige erfgenaam. . Op de tiende verdieping van een appartementsgebouw in Knokke-Heist bezitten de beide families een gezamenlijk appartement, eigendom van dezelfde nv. Volgens de Burgerlijke Stand is in de Weegbreestraat 3 te Drongen nog steeds de ex-echtgenote van Geert Versnick, VTM-nieuwslezeres Linda (Lynn) Wesenbeek, ingeschreven maar zij woont elders. Tot 2006 had Geert Versnick in de Witte Telefoongids een telefoonnummer met verwijzing naar zijn "Ombudsdienst G. Versnick" op voornoemd adres, Weegbreestraat 3 te Drongen, wat volgens de deontologische code van Stad Gent niet toegelaten is. . Onmiddellijk na een officiële klacht van het Vlaams Belang bij diezelfde Deontologische Commissie Gent annuleerde Versnick deze aansluiting bij Belgacom. Het was zogenaamd een vergeten faxnummer. Hij betaalde wel al sinds jaren maandelijks de telefoonrekening zonder opmerkingen. De meerderheid in de Deontologische Commissie seponeerde daarop de klacht. Het was een klucht, zegden ze stilletjes. Het is wel vreemd dat de vorige hoogst beëdigde ambtenaar van de Burgerlijke Stand Gent sinds jaren valse domiciliegegevens over haar eigen woonsituatie met o.a. Aline Bailleul en Wesenbeek heeft doorgegeven aan de Dienst Bevolking en het Rijksregister. Of het de nv Fleming Corporation is of privé-huurder Geert Versnick die maandelijks de huur voor de peperdure appartementsuite betaalt op de locatie Korenlei 21 app. J . is bij de buitenstaanders niet geweten. VTM huurt deze site als locatie voor de opnames van de serie Louis/Louise. Wij roddelen niet, wij vertellen geen onwaarheden, noch fantasieën, enkel weetjes over een politiek figuur dat graag in het zonnetje staat en u weet het, bij ons schijnt het vaak. Fats http://blogs.seniorennet.be/angeltje...tum=1238536800 deze domicielfraude betreft niet enkel uitkeringen maar is ook gunstig voor belastingsontduiking, niet betalen van onderhoudsgelden, vluchten voor schuldeisers, bedrieglijk onvermogen,.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Trouwens, Trutteboompje, het heeft voor werklozen geen enkele zin een nepadres te nemen om een hogere uitkering te krijgen als alleenstaande, want zo'n nepadres kost tossen de 150 en de 300€, terwijl de uitkering maar met 200€ verhoogt.
Waar praten we dan over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Blue Thunder
Citaat:
Maar misschien willen enige nepadressers het hier aanvullen???? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Bovendien zijn domiciel-adressen niet eens meer nodig... vele mensen
trekken allerlei uitkeringen ( werkloosheid, ziekenkas,... ) zonder inschrijving in het bevolkingsregister. Ik heb zelf zo tientallen mensen geholpen, maar je moet het wel weten natuurlijk. Ook wanneer het OCMW een referentieadres weigert, dan kan je ook uitkeringen trekken. ![]() Die betaling van 150 of 200 euro is helemaal niet nodig.... Laatst gewijzigd door BlueThunder : 23 november 2009 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() de weg wijzen waar ze recht op kunnen hebben, doen maatschappelijk werkers ook... welke verklaringen ze afleggen omtrent gezinstoestand, inkomsten ,... zijn mijn zaken niet.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 23 november 2009 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon niet bij te houden hoe de belastingbetaler moet opdraaien voor alle mogelijke en onmogelijke fraudepraktijken! Doet me denken aan een discussie op de radio, meteen na het nieuws en al een tijdje geleden, gevoerd door mensen die daar niet lollig zitten te doen... Het ging over Turkse of Marokkaanse verrijkers die eventjes uit Engeland kwamen afgezakt, om hier spullen in te slaan die ze ginder met winst weer konden verkopen. Ze trokken steun in Engeland ergens... en ze kwamen hier bij een dame aankloppen voor een nepadres, neen ze gingen er niet komen wonen, maar ze hadden dat nodig voor het ocmw hier of iets dergelijks! Waren er dus die met vervalste papieren en wat nog allemaal wisten hoe ze twee keer langs de kassa konden passeren, en ze waren blijkbaar fier toen ze dat uit de doeken deden en toonden hoe snugger ze waren... Laat het maar allemaal verder verloederen en leegstelen... Laatst gewijzigd door andev : 23 november 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer zal men die stal hier eens uitmesten? Wachten tot de boel letterlijk en figuurlijk in brand vliegt en het voor iedereen naar de bliksem is, ook voor de "normale burgers" die dagelijks hun kl...en gaan afdraaien om te helpen heel dit ranzig zootje te onderhouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nepadressen worden voor andere dingen gebruikt dan voor een tien of vijftig euro per maand sociale fraude. Misschien voor dubbele uitkeringen? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2009 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik ken wel nen pompier die een nepadres aanhield, omdat hij in de gemeente moest wonen, officieel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steuntrekkers worden allang op water-en electriciteitsverbruik gecontroleerd< Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2009 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ben overal geschrapt (geweest)
Ik ga daarover nog iets posten, ter attentie van Trutteboom Laatst gewijzigd door eno2 : 25 november 2009 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
woning gedreven worden, controleren op water- en electriciteitsverbruik??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo redeneerd waarschijnlijk iedereen en zo helpen we de staat (zijn wijzelf) naar de kl*t*n. En maar sakkeren op de politiekers.
![]() |