![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Servais Verherstraeten.
Bijna elke dag in Ter Zake, Phara, Koppen en weet ik nog meer. Wat doe je aan zo'n verslaving? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De mensen in de ogen kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je ex-partner stalken. Je zal eens zien hoe camera-schuw je daar ineens van wordt.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() een goed boek lezen....
bijvoorbeeld het boekje "als ik neen zeg voel ik me schuldig" dan zal hij tenminste ne keer van zich durven afbijten als ze hem vragen om in t'eerste beste onnozel tv-programma aan te draven om hem laten belachelijk te maken...... tenzij hij dat graag doet zich laten belachelijk maken op tv ! ![]()
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persvrijheid invoeren?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |