![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik hoor alleen over geldkranen die dichtgedraaid worden.
Meestal in dienstensectoren en sociale sectoren, onderwijs, etc. Gelieve, zo mogelijk, hier eens geldkranen te signaleren die opengedraaid worden...nationaal en internationaal... Aja, 't is waar, de geldkranen naar de banken. Die krijgen miljarden. En leningen aan nul procent, van de centrale banken, die ze dan doorlenen aan twintig dertig proccent, in het beste geval, of niet willen doorlenen, in het slechtste. Wat jammer dat ik geen bank ben. Of heb. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2009 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft de geldkraan voor de Lange Wapper volledig open staan. Europa heeft de geldkraan naar de grootgrondbezitters dicht gedaan en die naar de echte landbouwers opengezet. China heeft de geldkraan naar economische ontwikkeling voor het delen van grondstoffen in Afrika open gezet. Eigenlijk is het enkel de Benelux die alle geldkranen dicht draait, want ze willen die voor de inkomens van de politici en hun vrienden open kunnen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wat gezondheidszorg betreft, de senaat moet die nog open zetten. Vlaa Citaat:
Citaat:
tegen hun hongerloontjes. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2009 om 17:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geldkraan naar de banken open ? Richt zelf een bank op !
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() En geen zitbank !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is.. nog geen ligbank kunnen oprichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die banken hadden schulden van enkele milliarden, die konden hun ligbanken, stoelen enz.; niet meer betalen. Pak uw computer en probeer eens systemen van microkredieten te vinden. Of koop gewoon een paar huizen en auto's op krediet die je dan snel verpatst. De door jou veroorzaakte schuldenberg ga je dan met hulp van "budgetbeheer" delgen (niet dus) -
als je vlug genoeg bent kan je met het zwart geworden geld ergens een bank oprichten en subsidiëring proberen te verkrijgen.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik nu naar geldkranen zoek. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2009 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu begint men eindelijk met de landbouwers zelf direct de subsidies te geven en niet meer aan de eigenaars van de landbouwgronden Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval is elke staatstussenkomst in de gezondheidszorg al bij voorbaat totally watered down. |
|
![]() |
![]() |