![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100214_077
Wanneer gaat justitie in dit apenland nu eindelijk eens zijn werk doen en echte criminelen aanpakken in plaats van zich bezig te houden met racismeprocessen, verkeersovertredingen en dergelijke zever ? Moord of moordpoging. . daarop zijn maar 2 stafffen mogelijk... life or death. in belgie komen ze er vanaf met 4 jaar hotel. Tijd om een grote kuis te houden en al die criminele vreemden en masse terug te sturen naar land van productie. Laatst gewijzigd door dot1x : 15 februari 2010 om 02:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons anders eens een topic openen over een fait divers waarmee we de vreemdelingen kunnen stigmatiseren. Dat heeft vast nog niemand geprobeerd op dit forum...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() je hoeft ze niet te stigmatiseren, ze geven elke dag meerdere redenen om een echte grote kuis te houden. Maar ja voor de pamperaars is het vermelden van die feiten al stigmatisatie
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 15 februari 2010 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een 14 jarig meisje 's avonds alleen in Antwerpen naar de bank laten gaan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er zich elke dag dergelijke feiten afspelen dan gaat het niet meer over het stigmatiseren van vreemdelingen, dan gaat het simpelweg over het aanklagen van criminele feiten waar iedereen zo maar mee wegkomt. Dat jij het in bericht 2 alweer direct over de allochtone boeg wenst te gooien is voor uw rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() "Meisjes van 14 horen 's avonds niet op straat,
en dus..."
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wie stigmatiseert er hier eigenlijk? Het artikel zegt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pétrick blijft maar lullen dat er in zijn stad niets aan de hand is. klopt. Er staat nog steeds champagne in de kelders van het stadhuis. Dus niets aan de hand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK leid dat nergens uit af, beste. De topicstarter, daarentegen, lijkt er al van overtuigd te zijn dat het om "criminele vreemdelingen" gaat. Gelieve uw pijlen op de juiste persoon te richten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn excuses, Raf. En 0/10 voor mezelf voor begrijpend lezen. Laatst gewijzigd door Sammael : 15 februari 2010 om 10:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je eerlijkheid en bereidheid om fouten toe te geven siert je. Meer zulke posters op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom een fait divers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je? Waarom daar een fait divers voor wordt gebruikt? Dat moet je aan de topicstarter vragen.
![]() |
![]() |