![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Of, hoe het in een linkse krant staat:
'1 rusthuisbewoner op 10 wil geen allochtone verzorger' http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...erzorger.dhtml Need I say more? (edit, voor de tragen van geest) Of hoe DM titelgewijs wil stigmatiseren en polariseren over een feit dat eigenlijk aantoont dat het helemaal niet zo slecht gaat met de aanvaarding van - Nederlandstalige - allochtonen.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 24 november 2009 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik lig plat.
Je snapt het alweer niet.Je doet maar hoor. Ik ben vb'er in hart en nieren en als ik in het ziekenhuis lig of in een rusthuis of wat dan ook dan kan mij dat niet schelen wie mij helpt,snap je,HELPEN. Als die persoon nederlands spreekt en haar of zijn werk doet en zich aan de kledij voorschriften houd zie ik eerlijk gezegd geen probleem? Ik ga mij niet verlagen tot het niveau van moslimmannen die niet willen hun vrouw door een mannelijke dokter worden behandeld. Ik weet van oude meetjes en peetjes in een rusthuis die evenzeer bepaalde andere vlaamse vrouwen/mannen niet willen.Ze hebben dikwijls jarenlang een band met 2 dezelfde mensen en die gaan dan weg ofzo of worden verplaatst en dan krijg je er een nieuwe en dan een allochtone ofzo en dat schrikt bepaalde mensen af terwijl deze mensen het beste met je voor hebben. Oude meetjes en peetjes zijn dikwijls ook diment en noem maar op; mijn meetje ging ook ferm achteruit en moest van niet teveel mensen meer weten en zeker ook niet als er andere verplegers ofzo waren ![]() Alweer doen alsof het maar van ene kant zou komen. Dit heeft trouwens niks of nauwelijks wat mee te maken met de aanvaarding. Wij hebben altijd al gezegd dat als mensen zich aanpassen en noem maar op er geen probleem is.Wel een probleem als ze zich niet aan de kledij voorschriften willen houden en de taal niet kunnen enz.... Ik weet wel bakfire dat voor u als je dit leest de multicul geslaagd is maar helaas,blijf jezelf maar blaaskes wijsmaken. ps;er was een allochtone jonge dame die mijn meetje verzorgde en die was echt heel bedrijvig en zeer vriendelijk en twas eerlijk gezegd nu ook niet bepaald een echte moslima als je begrijpt wat ik bedoel,er zijn nu éénmaal al van die mensen die zich heel westers voelen en opgevoed zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kots eerlijk gezegd van multiculturaliteit zoals het de laatste jaren is misbruikt als concept om ons massa-immigratie na massa-immigratie door de strot te duwen. Ik vermoed dat we het niet over alles eens zullen zijn (ik deel alvast je partij-keuze niet) maar hierin volg ik je dus grotendeels. mvg Backfire
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men kan niet "een beetje" moslim zijn & de vraag is pertinent wat met "vlaamse" moslims ? Of atheïstische "allochtonen", "katholieke " allochtonen ? "Anglicaanse"... enz... Vanaf welke gradatie is men uiteindelijk een "volksvreemde" die uitgespuwd moet worden door de "echte" vlaming?
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 27 november 2009 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie gaan we het recht ontnemen om voor zichzelf en zijn kinderen een "beter" leven te zoeken ?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar langs de andere kant kan dan weer niet iedereen zomaar naar hier blijven komen. |
|
![]() |
![]() |