![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Hallo,
ik ben momenteel op zoek naar werk en heb een aantal zaken lopen. Al de functies zijn in de sales en van de meeste bedrijven ken ik wel mensen die er gewerkt hebben. Voor bovenstaande bedrijven (BFO en Sara Lee) ken ik echter niemand. Sara Lee is het bedrijf achter Douwe Egberts en BFO doet aan patrimoniumbeheer. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben? Vooral BFO klinkt aantrekkelijk, maar wil niet in de Hamburg Mannheimer-val trappen. Dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() wat stel jij moeilijke vragen zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou google proberen. Sara Lee is bij mijn weten een typische (grote) Amerikaanse multinational. Sarah Lee en BFO zijn wel twee compleet verschillende bedrijven qua sales
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook qua naam.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je even toelichten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt ergens in trappen en ge kunt ergens naast trappen.
Kay bedoelt dus dat er een val voor hem ligt en dat hij besloten heeft om daar niet in te trappen. Hij zoekt dus een weg om die val. Wat overigens volgens mij een verstandige beslissing is. Hamburg-Manheimer vallen staan bekend om hun brede actiecirkel. Daarom zoekt hij mensen die dat type val al eens eerder tegenkwamen. In de hoop dat zij zich nog herinneren hoe ze er omheen gegaan zijn. Meer moet je er niet achter zoeken.
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwestie van hun ervaring met de bedrijven te leren kennen Citaat:
Ze vermelden NOOIT dat ze van HMI zijn, tenzij je erachter vraagt en dan nog. Ze doen aan pensioensparen en hun producten zijn gelijkwaardig aan de concurrentie ook al proberen ze in hun verkoopspraatjes dat anders voor te stellen. Ze hebben mijn nummer gehad omdat een van hen me in Hasselt had aangesproken omdat hij zogezegd een eigen boekhoudkantoor begon en nog iemand zocht die de administratie voor hem kon doen als jobstudent. Yeah right! ![]() Als werknemer moet je betaling voor je opleiding en je bent ook verplicht alle nummers van vrienden en kennis aan hen te geven. Erg pushy verkopens, niet te doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Sara Lee werken is een nummertje wezen. En het personeelsverloop in redelijk groot, wat ook niet snel een goed teken is.
Veel grote woorden, veel gelanceerde programma's ,allemaal acroniemen die stuk voor stuk meer paparassenwerk veroorzaken, meer stokken geven om mee te slaan maar uiteindelijk alleen maar meer stress veroorzaken, het werktempo opdrijven en niks toebrengen aan kwaliteit of productiviteit. Het aantal dagen verlof is't wettelijke minimum, en een groot deel daarvan is dan nog eens vastgelegd door de directie. 1 enorme verbetering wel het laatste jaar, de boekhouding is terug gaan samenwerken met SD Works voor de lonen, en sindsdien kloppen ze wel. Ik moet toch eens gaan denken aan een andere job. Als ik het correct uitbetalen van de lonen zie als het enige positive punt van't laatste jaar.
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil met onze afdeling is dat op sales aanhouderij niet onder stoelen of banken gestopt word.
Natuurlijk, een jonge vrijgezel(le) is er wel welkom. Vergroot je jobkansen, Fokkie en ga plat. Toffe slogan
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar serieus nu. Ik lees hier regelmatig en heel graag je bijdragen wanneer het gaat over technische of wetenschappelijke onderwerpen die me groen doen uitslaan van jaloezie omtrent de kennis die je erover hebt en blijkt te blijven verzamelen aan ongezien tempo. Voordeel van de televisie te laten en boeken te lezen, neem ik aan. De economie mag momenteel weer een beetje kalmeren, maar ik denk dat u in iets betere economische wateren meteen weer kan starten met als starter voorwaarden dezelfde die je nu vandaag krijgt. Als je succes wil hebben bij een bedrijf dat jij ook zou zien zitten qua inhoud van de job, dan zou ik je aanraden om een aantal "projecten" uit je hobby werkplaats zeker in je CV plaatsen met foto's en links naar youtube video's en dergelijke er bijzetten. Ik ben doorgaans onder indruk van je kennis wanneer het komt op praktisch denken en vooral kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |