![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is zo dat de ruzie begonnen is.
Mijn madam zat naast me in de zetel terwijl ik aan 't zappen was. Ze vroeg: "Is er iets op tv?" Ik antwoordde: "Alleen maar stof." 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Mijn madam twijfelde wat ze wou voor haar volgende verjaardag. Ze zei: "Ik wil iets met power dat van 0 naar 130 gaat in 3 seconden." Ik heb haar een weegschaal gekocht. 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Het grasmachien was kapot en mijn madam stopte maar niet met vragen om 'm te vermaken. Maar ik had altijd iets anders te doen: den auto, gaan vissen, mijn maten... Op een dag, om mij schuldig te doen voelen, zat ze op haar knieën op 't gazon, 't gras te knippen met een kappersschaartje. Ik heb dus maar een tandenborstel gepakt en gezegd: "Als je klaar bent met 't gras te knippen, wil je dan de gang schuren?" 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Mijn madam bekeek haar eigen in de spiegel.Ze was niet content met wat ze zag. Ze zei: "Ik voel me slecht, ik zie er oud uit, dik en lelijk.Ik heb echt nood aan een complimentje." Ik antwoordde: "Je ziet nog perfect!" 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Mijn madam en ik waren op een reünie van oud-leerlingen van haar school. Er was een kerel die compleet zat was en glas na glas leegdronk. Ik vroeg aan mijn madam: "Ken je die gast?" "Ja", zei ze, "We zijn nog samen geweest.Hij is beginnen drinken toen we uit elkaar gingen.Hij is nooit gestopt sindsdien." Ik antwoordde: "Wie had er ooit kunnen denken dat die dat zo lang zou kunnen vieren?!" 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Toen ik gisteren thuis kwam vroeg mijn madam me om haar mee uit te nemen naar een dure plek. Ik nam haar mee naar 't tankstation. 't Is zo dat de ruzie is begonnen... Een paar dagen geleden vroeg ik mijn madam waar ze heen zou willen gaan voor haar verjaardag. Ze antwoordde: "Ergens waar ik al lang niet meer geweest ben." Ik heb haar voorgesteld naar de keuken te gaan 't Is zo dat de ruzie is begonnen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een "al gezien"-ervaring...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd oppassen met mopjes over haar figuur.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas.
De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt: 'Pietje, wat is jouw probleem ?' Pietje antwoordt: 'Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik óók eigenlijk naar de 3e klas'. De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. 'Laat hem binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen' zegt de directeur .. 'Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas'. De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur: 'Hoeveel is 3 x 3'? Pietje: '9' Directeur: 'Hoeveel is 6 x 6 ?' Pietje; '36' En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derdeklasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt 'Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan' Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze óók nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag; 'Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?' Pietje: 'benen' De Juffrouw; 'Wat heb jij in je broek en ik niet?' Pietje: 'Zakken' De Juffrouw: 'Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?' Pietje: 'een kokosnoot' Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: 'wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt er zacht en slap uit?' Pietje: 'kauwgum' De Juffrouw: 'Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?' Pietje; 'Een hand geven' De Juffrouw: 'noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K' Pietje; 'Firetruck' De directeur zucht heel diep en zegt: 'Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 27 november 2009 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piet is een dief! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Marie had haar duurste en mooiste vaas gebroken bij het poetsen.
Uit schrik voor hare Zjef vraagt ze aan zoontje Polleke: "Polleke, wil je eens zeggen dat jij dat gedaan hebt, want op jou zal vader niet kwaad zijn?" Zegt Polleke tegen zijn vader 's avonds: "Pa, nu heb ik toch wel die dure vaas gebroken zeker toen ik aan het spelen was". Zegt de vader: "Manneke toch, nu zal moeder héél kwaad zijn hoor! Weet je wat, ik zal zeggen dat ik dat gedaan heb". Zegt de Zjef: "Marie, nu heb ik toch een ongelukkige stoot uitgehaald; ik wou het gordijn opzij schuiven en had die mooie vaas geraakt; ze is gebroken". En Marie: "Wel gij stommerik, hoe is dat mogelijk; en ik die daar altijd zoveel zorg voor gedragen heb! Dat zult ge nog lang moeten bekopen zulle man !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ga je de wereld eens een beetje ontdekken? Zo stap voor stap. Eerst het huis, dan de tuin, dan de straat, de buurt... en zo beetje bij beetje nieuwe werelden ontdekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, een waargebeurd verhaal!
Het vierjarig zoontje van Paul ging plots in de hoek staan, met pruillip en al. Zegt Paul: "Awel, waddist? Wa gaat gij nu in den hoek staan, ge hebt toch niks misdaan?" Zegt het zoontje: "Straks" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Komt een vent in het café, hij bestelt een pilsje en zegt: "het stinkt hier naar schijt". Dus hij vertrekt. Komt een andere vent binnen, bestelt ook een pilsje en zegt ook: "het stinkt hier naar schijt" Dus hij vertrekt ook. De baas vindt dit niet zo leuk dus gaat naar de buurtsuper en koopt een busje dennengeur. Komt een andere vent binnen,bestelt ook een pilsje en zegt: "het ruikt hier net alsof er iemand in het bos heeft zitten schijten."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?". De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "Wat, me in mijn kont neuken?" De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe. "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man uitschreeuwt:" Wat, 500 frank?".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een man in het café zat op de barkruk. Dronken....... wilde zijn vriend naar huis gaan, zegt die dronkaard: Joh, nog eentje..... vriend: Oke..... dronkaard nam nog eentje, nog eentje, tot zijn vriend zegt: Joh, je moet naar huis toe, neem nou paar slokken koffie. Dus hij koffie drinken, liters koffie drinken, maar zakt toch in elkaar. Vriend: Neem nog een paar..... oke, die dronkaard nam er nog paar bakkies sterke koffie. Wilde die opstaan, zakt die weer in elkaar. Vriend: Nou ja zeg, je bekijkt het maar hoe je naar huis gaat! Dus die dronkaard ging kruipend naar huis toe.... De volgende dag zei zijn vrouw: Jesus, je bent vannacht ook weer dronken geweest! Hij: Hoe weet je dat nou? Zij: Je bent je rolstoel vergeten.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 27 november 2009 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Komt een man 's nachts stomdronken een café uit en wil de weg oversteken. deze glinstert echter een beetje aangezien het geregend heeft. De man denkt: he bah, nu moet ik nog naar de overkant zwemmen ook. De man neemt een aanloop, neemt een flinke duik en barst heel z'n kaak open op het asfalt. Verdomme, denkt de man, nu heeft het nog gevroren ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Er waren eens twee mannen die flink wilden gaan drinken. Het enige probleem was: ze hadden maar twee gulden. Toen zei de ene: "Ik heb een plan". Dus gingen ze een worst kopen. Daarna gingen ze naar het café en als de kastelein dan vroeg of ze eindelijk eens wilden afrekenen deed de ene man zijn rits open, hing de worst eruit, en de andere deed dan alsof hij hem aan het pijpen was. Toen werden ze het café uit geschopt, zonder te hebben betaald. Dat deden ze vijftien keer bij steeds een ander café. Toen zei de ene: "Ik kan niet meer, ik moet elke keer op mijn knieën en hoe meer bier ik op heb hoe moeilijker het voor me wordt om weer op te staan." Zegt de andere: "Wat dacht je van mij dan, we waren na drie keer de worst al kwijt!"
Een oudere man loopt een café binnen en gaat aan de bar zitten. Na een half uurtje komt er in het café een punker met een grote hanekam binnenlopen. De oudere man zit de hele tijd naar de punker te kijken en de punker wordt hierdoor geïrriteerd. Op een gegeven moment loopt de man naar de punker toe. De punker zegt : "Waarom zit je me de hele tijd aan te kijken ? Heb ik iets van je aan of zo ?" De man antwoordt : "Nee, maar ik heb vroeger eens een kip geneukt en nu zit ik te kijken of jij m'n zoon bent!" Er zitten 3 hoeren in een café op te scheppen wie de sterkste kut heeft. hoer 1 zegt, ik heb de sterkste kut want ik kan met mijn kut een beukenootje kraken. Hoer 2 zegt, dat is nog niks want ik kan met mijn kut een walnoot kraken. Hoer 3 zegt, dat is nog niks want ik kan een kokosnoot kraken met mijn kut. toen dacht de bareigenaar dit kan niet langer en belde de politie op. die namen de 3 hoeren mee naar het bureau en daar moesten ze aan de commessaris uitleggen wat ze precies aan het doen waren. hun het hele verhaal uitgelegd. Maar wie dacht u nou dat de sterkste was. De commessaris, want die tilde met zijn stijve lul het hele bureau op. Laatst gewijzigd door skaldis : 27 november 2009 om 19:36. |
![]() |
![]() |