![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._Gaia_slachten
Was gisteren ook op het journaal. Was toch wel wat straffer dan die beelden van de veemarkt van Anderlecht enige jaren geleden. Laatst gewijzigd door Guust : 26 november 2009 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof wel dat een draagvlak zou zijn voor verdoving bij de slachting, zelfs voor halal voedsel. In Engeland worden de dieren eerst bedwelmt alvorens ze geslacht worden wat het veel minder pijnlijk maakt en het dier toch rein blijft.
Maar afschaffen ofzo... vergeet dat. Dan wordt heel belgie s'avonds omgetoverd in een anderlechtse rel. Ja, ook voor uw deur en in uw tuin
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Rituele slachtingen... Waar godsdienst weer goed voor is...
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Een boer die een varkentje wil slachten voor eigen gebruik dient heel wat formulieren in te vullen (doorlopen ziektes van het varken, medicatie, leeftijd enz) en af te geven op het gemeentehuis, alvorens hij toestemming krijgt om het dier VERDOOFD (VERPLICHT volgens de wet op het dierenwelzijn) te slachten.
De stad Antwerpen stelt GRATIS alles ter beschikking opdat de middeleeuwse moslims hun barbaarse slachtpraktijken (onverdoofd de keel oversnijden met de kop naar Mekka) zouden kunnen uitvoeren....dit is religieuze WAANZIN van lui die mentaal in de Middeleeuwen leven. Hoog tijd dat aan deze barbaarse middeleeuwse toestanden paal en perk wordt gesteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() mijn geloof verplicht me ieder jaar ter herdenking van mijn voorouders die gevallen zijn voor het vaderland om op den dag van d'onnozel kinderen een koe van op de kerktoren naar beneden te laten vallen en dan met haar staart de voordeur van mijn buurman rood te schilderen met het verse bloed ten teken van de warme gloed der vriendschap en samen een groot stuk vlees van diezelfde koe te grillen op een rooster gemaakt van een winkelkarretje van de dichtsbijgelegen supermarkt....
maar telkens ik een vergunning voor mijn offerfeest aanvraag weigert men die... mijn buitenlandse buurman echter die slachte vroeger een schaap in zijn achterkeuken en daarvoor hebben ze nu in t'stad voorzieningen getroffen..
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze discussie is al uitvoerig aan de gang op "maatschappelijke"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan perfect aan die voorwaarden voldoen én onverdoofd slachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gaia haalt zijn slag thuis
![]() Toen ze daar stonden met hun beelden over de veemarkten in België was daar maar weinig rond te doen. Toen met hun beelden van de dolfijnenslachting in een scandinavisch land..weer stil. Maar nu met al die islamofobie weten ze hoe het volk eindelijk naar hun hand te zetten. ![]() "2 dagen voor het offerfeest" staat er vermeld...alsof moslims 2 dagen eerder hun offer al brengen. Dat is gewoon heel het jaar door zo en had allang iets moeten aan gebeuren. Neen, ideaal moment nu ![]() Die mierenneukers zijn ook maar zoals de rest..zagen en klagen en beter weten, maar weinig doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je snapt duidelijk de betekenis van dat verhaal niet...noch van mijn repliek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Proficiat, Gaia.
Ze gaan politiek-correcte taboes niet uit de weg en daarvoor verdienen ze lof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Almaci: 'Onverdoofd slachten is in strijd met Koran' donderdag 26 november 2009Bron: belgaAuteur: loa BRUSSEL - Groen!-Kamerlid Meyrem Almaci reageert geschokt op de beelden die dierenrechtenorganisatie Gaia woensdag verspreidde over het onverdoofd ritueel slachten van dieren. 'Een dier op deze manier slachten is in strijd met de Koran', stelt Almaci. Zij pleit zelf voor verdoving bij rituele slachtingen. 'Dieren zijn geen producten, maar levende wezens. Dat hier economische overwegingen boven dierenwelzijn primeren, is onaanvaardbaar en in strijd met de geest van het offerfeest, waar uitdrukkelijke criteria bestaan voor het slachten van een dier', stelt Almaci. 'Zo mag het dier zeker niet te jong zijn, zo min mogelijk pijn lijden en moet een gebed opgezegd worden voor de ziel van het dier'. ... <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Hoe zeer ik me ook tegen mijn eigen sentimentaliteit verzet, ik blijf Meyrem Almaci een schat van een mens vinden. Ik vrees dat het ongeneeslijk is. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 november 2009 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Verbied het onverdoofd slachten van dieren
Deze week verspreidde Gaia schokkende beelden waarbij dieren onverdoofd ritueel werden geslacht, schokkend en vooral onacceptabel! Respect voor religie en tradities houden op waar zij het welzijn van mensen of dieren aantasten. Daarom pleit ik dan ook tot het verbieden van onverdoofd slachten van dieren. In landen als Zwitserland, Noorwegen, Zweden, Finland en IJsland is het onverdoofd slachten reeds verboden... laat dit een voorbeeld zijn. @ www.stevegoethaert.be |
![]() |
![]() |