![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u overwegen om op VB of N-VA te stemmen | |||
Ja, ik stem nu al N-VA |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Ja, ik stem nu al VB |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Ja, als ik alle vertouwen in België verloren heb |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Nee, ik stem nooit N-VA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Nee, ik stem nooit VB |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Nee, Zelfs als heb ik alle vertouwen in België verloezen zal ik dat niet overwegen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De vraag is simpel.
Zou u het ooit overwegen om op een Vlaamse partij te stemmen, N-VA of VB, als het echt niet meer gaat in België. En dan bedoel ik ook echt hé. Zonder bijvoorbeeld voor deze partijen te zijn, maar als signaal of protest stem. Of dat je zo teleurgesteld bent in uw partij, dat zij al hun idealen opgeven om België te redden. Zeg maar, je hebt al het vertrouwen verloren in uw partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Het is moeilijk om hier een degelijk antwoord op te geven, maar waarschijnlijk wel.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prof, de titel van je draad is volledig fout. Je bedoelt namelijk 'Vlaamsnationalistische partijen.' Alle partijen waar men in Vlaanderen kan op stemmen zijn immers 'Vlaams'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik zit zelf ook een beetje in de knoop met men eigen poll
![]() Vroeger stemde ik VB nu niet meer. N-VA zou ik wel willen, maar zij hebben nog niet het volste vertrouwen. In ieder geval, als het zo verder gaat, zal het zeker een Vlaamse partij worden, mss wel een derde, als die zich aan dient. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Het probleem is dat ik geen vertrouwen heb in België, maar ook niet in Vlaanderen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Shadowke alweer van partij veranderd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarbij, soms denk ik toch, in hoeverre durft een CD&V zich nog 'Vlaams' noemen, met een Thyssen als voorzitter en een Leterme die wel een heel grote bocht gemaakt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Tsjeven pretenderen te zijn zoals het hun op het moment zelf goed uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een draak van een vraag... man man man en dan zitten ze te zeuren over ene minister Daerden...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() een kroen boek... een wit boek... een vlaams boek. Laatst gewijzigd door De Prof : 10 januari 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk niet.
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Is dat geen tjeefs antwoord?
Zou uw partij eens geen ernstig onderzoek naar het waarom men N-VA stemt. Mij lijkt het dat dat uit uiteenlopende redenen kan zijn. En dan is het goed om te weten welke. Laatst gewijzigd door De Prof : 10 januari 2010 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik geloof niet in volksnationalisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is heel gemakkelijk.
Analyseer de partijen: OVLD: Verhofstad I, II en III, niets gedaan, had de middelen maar heeft alles opgesoupeerd ter eer en glorie van zichzelf, problemen ivm de staatshervorming en BHV voor zich uitgeschoven....... SP.A: Corruptieschandalen, onbekwame politici (de bekwaamste gooien ze er dan nog uit), het lege zilverfonds, Zon aan zee en Hengelhoef gekocht voor veel geld en verkocht voor een appel en een ei, leugens ivm met de energiekorting (100 miljoen euro), ....... Paars (SP.A en VLD): Begroting in evenwicht? door gebouwen te verkopen die nu voor veel geld gehuurd moeten worden, door pensioenfondsen op te souperen waardoor die pensioenen nu betaald moeten worden van het belastingsgeld. CD&V: Dat maken we nu dagelijks mee. LDD: Weten we eigenlijk te weinig van. Groen: Veel bla bla en dan boem boem, wapenleveringen aan nepal, flippo's in de chips, chocolade sigaretten en reflecterende nummerplaten....... Blijft er niet veel meer over hé.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ga die niet onder uwe neus hangen.
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |