![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er een router die ge in de winkel kunt kopen om rechtstreeks aan u internet te verbinden zonder dat er een pc moet tussen staan?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan geen andere.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal misschien de volledige vraag (in msn-stijl) doorgeven, want ik kan er zelf niet goed aan uit:
bestaat er ook gewoon ne router die ge in de winkel kunt kopen da ge aan u internet rechtstreeks kunt verbinden zonder dat er een pc tussen moet staan gene draadloze modem he maar iets da na de modem komt normaal is da de pc en dan via pc onze router draadloze he [maar kunt ge ook van modem naar draadloze router? want de pc pft die heb ik nimr nodig he
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is een router ?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het antwoord : Vanijgnes! Ge steekt u internet rcht op uw tv-afstandsbediening en dan gaat dat draatloos nr u tv en opgelost! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik neem mijne router overal mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Zo, he:
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer heb je een PC nodig om een router aan het netwerk te connecteren? Het zijn net routers die PC's aan het netwerk connecteren (via welke toestellen denk je dat een request op het internet op zijn bestemming en terug geraakt)?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die PC ertussen heb je enkel nodig als je met een hub of een switch werkt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |