![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() . Uit het VBJ-programma: Punt 19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN Het is noodzakelijk dat er werk gemaakt wordt van een eigen, autonoom onderwijsnet voor islamitische vreemdelingenkinderen. Dit islamitisch onderwijsnet is een onderwijsnet dat naast de bestaande netten opgericht dient te worden. Het is dus uitdrukkelijk de bedoeling van de oprichting van een apart onderwijsnet en de uitwerking van onderwijsprogramma's die nauw aansluiten bij de cultuur- en leefwereld van deze kinderen, om de islamitische vreemdelingenkinderen voor te bereiden op de reïntegratie in en de terugkeer naar hun landen van herkomst. Dit maar als voorbeeld hoe het Vlaams Blok ruim 23 jaar tekeer gaat tav de moslims in België. Het schopt hen waar het hen raken kan, keer op keer. Nu verspreidt het Blok een communique (via Hermes): VB: Met alle middelen tracht Jahjah de allochtonen ertoe aan te zetten zich zeker niet aan te passen in Vlaanderen, laat staan zich te integreren of te assimileren. De hypocrisie van het Blok ten top dus. Het heeft NOOIT gewild dat moslims zich zouden integreren, integendeel. Nu slaat het AEL terug met hun eis om hun landstaal te laten erkennen. Straks willen ze misschien ook nog een eigen provincie... maar... dat is toch precies waar het Blok al die jaren op aanstuurt? Als je haat zaait, oogst je haat.
#2 |
Partijlid
|
![]() Ael is al even gestoord als het Vlaams Blok. Niet alleen een cordon sanitaire voor het Vlaams Blok moet behouden blijven maar er zou ééntje moeten opgericht worden voor gekken zoals die kerel.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zien beiden al bruin genoeg. Vlomsblok: bruin verleden. Jahjah: bakt het wat al te bruin. |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Feit is: de AEL houdt er op een aantal vlakken een conservatieve kijk op na. Zo zijn ze tegen homo's en vinden ze dat de vrouw maar mooi thuis moet blijven. Jahjah heeft trouwens toegegeven dat hij zich op dat vlak kan vinden in de programmapunten van het Vlaams Blok. Een pact met de duivel?
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Hier een duidelijk voorbeeld dat de pot ,de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
Zou je geen afkeer krijgen van dergelijke mensen.Ik vraag me af hoe het Vlaams Blok daar op zal reageren. |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, met vrouwen aan de haard
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
zoals mijn kinderen,en als de daders voor het gerecht verschijnen gaan ze vrijuit wegens "POLITIEK CORRECT "
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ze nog niet direct op een kerstkaartje prijken. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() lol
Nochtans is Agalev-hysterica Byttebier in de Brusselse metro onlangs ook eens goed in elkaar getoekt door een groepje "jongeren". |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Ik ben op dat vlak véél meer op de hoogte dan gij SS'ke.
Ik heb Adelheidje 's anderendaags trouwens gezien met haar blauw shick. En het voorval werd ook nog eens vermeld op TV-Brussel. Of is alles wat niet in uw kraampke past direct gelogen misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
J.N. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er ook maar aan voorbijgaan dat ge uw dure dronkemanseed breekt om niet tegen amoeubes te spreken. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat ge van de ware toedracht geen bal afweet. Trouwens sinds wanneer is de TV plots uw bron van betrouwbare info? |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En uw tegenargumenten zijn dan ook eeeeeenorm overdonderend! ecen kijken... wie zou er iets van kunnen weten. iemand die Byttebeir praktisch iedere dag ziet, of iemand die Brussel van ver weet liggen. Hmmmm..... moeilijk hoor! |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() Ewel superstaaf, geef jij ons de ware waarheid! Het is gebeurt daarmee uit, hoe spijtig het ook mag zijn en hoe slecht het jou ook in je kraam past! Of gaa nwe de waarheid nu ook al verdraaien?
J.N. |
![]() |