![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin dat hier zo stilletjes aan meer dan kotsbeu te worden.
Daarnet me hier weer eens druk gemaakt. Ik weet het, ik mag dat niet doen, maar het is te sterk. Wat is dat hier tegenwoordig seg? Gewoon een potje lullen kan blijkbaar niet meer. Overal weten ze iets op te mekkeren. Dus; aan alle zageventen (ze zullen zichzelf wel herkennen); Zoek een ander forum en ga daar de boel verzieken met uw gekanker! Of val dood, mij ook goed. Ik ga er in ieder geval voortaan gewoon botweg tegenin gaan. Zageventen op het forum? Keihard afzeiken. Persoonlijk. Beledigend en al. Tot ze het afbollen. Dat ze me dan maar bannen. Zo is er ook geen lol meer aan. Zeikers. En kom nu niet met verzachtende woordjes van 'het is allemaal maar om te lachen' en 'zo erg is het nu toch ook weer niet'. Degenen die hier al langer zitten als van vandaag weten het best; een jaar geleden bv. was het hier nog veel leuker. Maar het is vooral om zeep geholpen door nieuwe forummers die menen dat ze op alles (zelfs in K&K) kritiek moeten hebben. P.s. Nee, ik heb niet slecht geslapen, en nee, mijn stuff is niet op. Geef maar toe, er zitten hier tegenwoordig meer zageventen dan wat anders.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt groot gelijk!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is allemaal maar om te lachen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Zo erg is het ook weer niet
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet maar.
Ik weet het mijne. En ik ben niet de enige. Degenen die hier al langer zitten weten het ook wel; het forum (en ik heb het enkel over K&K) is niet meer wat het geweest is. Als zelfs de moderators mails beginnen rond te sturen naar bepaalde leden met de vraag hoe het forum terug op het rechte pad te krijgen weet je het wel. Het zal ook wel aan mezelf liggen natuurlijk, een forum met meer gelijkgezinden is natuurlijk altijd leuker, maar toch, ik blijf erbij; vroeger hing hier in K&K meer een vriendensfeer. Hoogoplopende discussies vond je hier niet en als ze toch opdoken werden ze al snel vrolijk kapotgespamd met tetten en Duvel. Er kon toen ook veel meer. Toen kon bij wijze van spreken een topic over kindermisbruik nog paginas vol leuke gesprekken opleveren. Er zouden slechts weinigen op het idee gekomen zijn te melden dat kindermisbruik eigenlijk niet echt done is. En dat was goed; vooral omdat de meeste posters in zo'n forum zelf goed genoeg weten dat kindermisbruik not done is. Wat niet wegneemt dat we het als voorzet best kunnen gebruiken om een amusant topic op te zetten. Zonder te kwetsen of te beledigen zelfs. Tegenwoordig heb je in praktisch elk topic wel iemand die K&K blijkbaar al te serieus neemt of met een belerend vingertje komt staan zwaaien. Hoogtepunt was hierin bv. deze morgen IronChef die gaat liggen zeiken over Dronkoers' vermeend zuipgedrag. Dan vraag ik mij af; heeft die IronChef nu na al die tijd nog niet door dat Dronkoers waarschijnlijk meer brein tussen zijn oren heeft zitten dan hijzelf? Of gelooft hij echt dat Dronkoers iemand is die dagenlang ladderzat rondloopt en/of -rijdt? Nu is zo'n reaktie op zich niet rampzalig voor de kwaliteit van het forum maar tegenwoordig kom je zo'n reakties met de regelmaat van de klok tegen en dan worden ze dat wel. En daar word ik boos van. Maar degenen die me een beetje kennen vergeven me dat wel want ik word niet snel boos op medeforummers (1-bericht-leden die enquetes posten uitgezonderd). En daarom mag ik het nu wel eens een keertje. P.s. Dit is ook geen persoonlijke hetze tegen Ironchef. Hij was enkel de druppel vanmorgen en daardoor ook mijn voorbeeld hier. Eerlijk gezegd viel me dat van Ironchef een beetje tegen. Niet van hem verwacht.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() relax, take it easy, man
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van de 250 000+ tetten, 1 000 000+ biersoorten en veel te weinig tenen die hier al gepost zijn, hebben enkel de laatste al tot ergernis gezorgt blijkbaar. ps: ik zeg dit niet omdat BigF 'het opneemt voor mij', want zoals hij zelf zei, en zoals ik verwachtte, is dat nu gewoon toevallig die post ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad zo dat het hier anderhalf jaar geleden aangenamer was. Ik zou zelfs zeggen dat van 2006 tot half 2008 erg aangenaam was.
Dat heeft niets te maken met mijn volledige activiteit toen. Uiteraard. Helemaal niets. ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 11 december 2009 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, ik moet het toch nie alleen doen?
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |