![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben nooit geneigd medicatie te nemen tenzij daar een bijzonder goede reden voor is. Ik ben ingeënt tegen de pokken en als ik naar tropische landen reis, neem ik nog wat voorzorgen.
Maar ik laat me niet inenten voor bv. de griep omdat mijn natuurlijke afweer alleen maar sterker wordt als ik de griep heb gehad. Diezelfde houding neem ik ook aan wat mijn kinderen betreft. Het is deels gebaseerd op rationele, wetenschappelijke argumenten en deels gezond boerenverstand dat je ook instinct kan noemen. Zo dacht er geen haar op mijn hoofd er aan om mezelf of mijn kinderen in te laten enten met Tamiflu ook al geloof ik geen letter van al de samenzweringstheorieën. Nu blijkt dat Tamiflu niet alleen niet werk maar bovendien potentieel gevaarlijk is. Dat zijn geen geruchten maar het resultaat van wetenschappelijke studies. Als je bij deze al op zoek wil naar een 'samenzwering', dan deze: geld en macht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 11 december 2009 om 23:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gezondheid in handen van degenen die er winst mee pogen te maken...dat kan alleen maar tot dat soort van toestanden leiden. Het kan goedkoper en beter.
Uiteindelijk wordt je uitgenodigd zelf te beginnen nadenken en je eigen verantwoordelijkheid op te nemen, want ook overheden doen in dit 'spel', al dan niet bewust mee. Waar is de sociale verantwoordelijkheid van corporaties en zelfs van overheden? Ik deel je 'rationeel instinct' in deze. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 december 2009 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat ze niet werkt, daar heb je wel gelijk in. Maar ook dát begon als 'samenzweringstheorie', het woord dat men tegenwoordig opwerpt voor al hetgene dat ongeloofwaardig klinkt en geen aandacht krijgt in het journaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() WAt hebben we altijd gezegd... De mainstream media komt weer eens achter...
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tamiflu geneest noch verhindert de varkensgriep, het maakt hem alleen minder erg. Meer wordt er door de producenten niet beweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voor degenen die een eigen opinie willen vormen: hier is het artikel: http://www.bmj.com/cgi/content/full/339/dec07_2/b5106
Lees het zelf, en dan kunnen we verder discuteren
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit bewijst alleen maar dat je niet weet hoe vaccins werken. Maar voor de rest zou ik me ook baseren op mijn eigen onwetendheid als ik over mijn kinderen iets beslis hoor !