![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/index.html?ref=20091123
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 9 januari 2010 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien is dat nu juist het punt wat gemaakt wordt, cartoons mogen provocerend zijn, dat betekent niet dat je mensen kunt bedreigen of naar het leven staan en precies om die reden wordt dit georganiseerd, om duidelijk te maken dat niemand aan deze en andere vrijheden beperkingen kan of mag opleggen. Daar zullen dus vooral moslims aan moeten wennen, wat voor hen geldt is daarom nog niet zo voor anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() ik ben geen persoon die op straat gaat betogen tegen mohammed-cartoons.
Wat me ergert is dat wanneer extremistische politici zoals Geert Wilders, Pim Fortuyn en Filip Dewinter over moslims en islam kwaad spreken, het wordt aanvaard. Maar wanneer een extremistische imam het Westen beledigt, europeanen afschildert als decadenten tegen wiens invloed je je moet "bewapenen" (in figuurlijke zijn !) enz ... hij wordt beschuldigd van aanzetten tot haat. Stel u voor dat een imam een cartoon maakt van een ongelovige als een varken, van een nederlandse man die een orgie houdt met kleine kinderen OMDAT Nederland (Nederlandse gerecht, grondwet) een pedofielenpartij heeft toegestaan. Ik denk niet dat veel Belgen en Nederlanders die cartoons gaan beschouwen als een teken van vrije meningsuiting, maar eerder zullen bestempelen als islamitisch extremisme, non-integratie, ... Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 9 januari 2010 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 9 januari 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind die westerse mensen niet extreem. Die zeggen gewoon de waarheid. De islam is achterlijk en ziekelijk voor vrouwen en meisjes. En uw imams zijn absoluut extreem want de koran is extreem. Uw mohammed is de grootse zot uit de religieuze geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms is het verkondigen van een eigen mening inderdaad provoceren. Als mijn mening is dat persoon x zijn moeder een hoer is en ik huur een pagina in een tijdschrift om een advertentie te laten plaatsen waarop staat "x zijn moeder is een hoer", verkondig ik dan alleen maar mijn mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blasfemie echter, is in België wel toegelaten. Uw vergelijking klopt dus niet. Laatst gewijzigd door Pericles : 9 januari 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat u dat ook doet. Dringend eens wat minder de morgen lezen. Dringend wat minder de koran lezen. In de islam continenten mogen ze trouwen met meisjes vanaf 9. Wat dan ook regelmatig van dat is. Het gaat zo ver dat een moslim 2 christelijke meisjes heeft ontvoerd (van 9 en 11) tot zijn bruiden heeft gemaakt en erop los vogelt met die meisjes. De christelijke papa had niets in de pap te brokken volgens de islamitische rechter want hij is ermee getrouwd. Dus uw vieze vuile indrukken dat huwelijken pedofilie goedkeuren, ik zou me schamen. bah !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is volstrekt overbodig een karikatuur te maken van een man die zijn leven lang een karikatuur was. Ze zouden gewoon beter over hem vertellen wat de koran en de hadith, al Boechari bij voorbeeld, over hem onthullen. Door karikaturen te maken, wekt men de indruk dat Mohammed (vrede zij met hem) belachelijk kan worden gemaakt. Hij is het, altijd geweest. En zoals met Hitler het geval was, een dieptreurige figuur, maar toch: lachen mag ook wel eens.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |