Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2004, 11:21   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Allez paars 2 is een jaar bezig min of meer.
Paars is in totaal al 5 jaar bezig.

Belastingsverlaging ? Wat een mop. Al iets van gemerkt op uw afrekening ? Ja dat ge alleen maar meer moet betalen zoals alle mensen die ik ken denk ik. Maar vanaf volgende jaar zouden we het moeten zien. Jaja maak dat mijn kat maar wijs.

Heb gisteren mijn autobelasting trouwens in de bus gekregen en wat bleek ? Ze was gestegen. Hebt U daar veel over gehoord ? Ik geen woord. Oke het is maar 3,50 euro der bij maar reken maar eens uit met al die miljoenen auto's in dit land. Dus daar is het weer belastingsverhoging. Gratis verhoging zou Steve zeggen.

Valt er vandaag een brief in de bus van Electrabel dat ze vanwege de overheid weere en aantal extra bijdrgen moeten innen bij de bedrijven bovenop hun energierekening.
Hebt U daar iets over gehoord in de sterke communictie van de overheid naar de burger ? Ik niets. En wees gerust lieve burger, ge moet niet denken dat ge buiten schot zult blijven. Dit jaar de bedrijven en volgend jaar wij.

200.000 (tweehonderdduizen) jobs gingen ze maken. Waarom staan er nu dan overal bordjes langs de weg van werkzoekenden die werk zoeken ? Ene Bart Somers bijvoorbeeld is dringend op zoek naar een job. Dat hij ze aan Verhofstadt vraagt he.

Paars is samen te vaten in drie woorden : leugens, bedrog en dictatoriaal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 11:25   #2
D.R.P.
Vreemdeling

D.R.P.'s schermafbeelding

Standaard

Vlaams Blok is samen te vatten in vier woorden: leugens, bedrog, racisme en dictatoriaal.
D.R.P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 11:28   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

erger je blauw, wordt rood van woede, groen van nijd...

13 juni stem voor de vrije meningsuiting neemt weerwraak op de liegebeesten van het leugenpaleis in de wetstraat 16

je wist al waarom ! nu meer dan ooit !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 11:30   #4
Tegendradigaard

Standaard

Die kat kwam weer
die kat kwam weer....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 4 mei 2004, 14:07   #5
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.R.P.
Vlaams Blok is samen te vatten in vier woorden: leugens, bedrog, racisme en dictatoriaal.
Zoals altijd: sterke argumentatie!
Getuigt van diep inzicht!
Accurate zegging!
Typisch rood/groen=bruin!

Onbenul dus.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 14:17   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Die kat kwam weer
die kat kwam weer....

Hoe kunnen we hem toch zo vlug herkennen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 14:26   #7
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

En bij de kabeldistributie komt er bij mij 40 euro bij!!

Goedkopere elektriciteit?

Ik moet maandelijks MEER betalen zonder meerverbruik!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 14:45   #8
Tegendradigaard

Standaard

alles gaat toch goed, loog Verhofstadt
Alles gratis, loog Stevaert
Belastingverlaging, loog Verhofstadt
Belastingen afschaffen, verdraaide Stevaert
Politiek moef leuk zijn voor de mensen en hij gebood Freya haar bloesje een knoopje meer open te doen.

Geef mij 1 jaar en ik doe meer voor de mensen dan heel paars op 25 jaar kan doen, maar das ook nie moeilijk eigenlijk.

Oud 4 mei 2004, 15:10   #9
kangoo
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Allez paars 2 is een jaar bezig min of meer.
Paars is in totaal al 5 jaar bezig.

Belastingsverlaging ? Wat een mop. Al iets van gemerkt op uw afrekening ? Ja dat ge alleen maar meer moet betalen zoals alle mensen die ik ken denk ik. Maar vanaf volgende jaar zouden we het moeten zien. Jaja maak dat mijn kat maar wijs.

Heb gisteren mijn autobelasting trouwens in de bus gekregen en wat bleek ? Ze was gestegen. Hebt U daar veel over gehoord ? Ik geen woord. Oke het is maar 3,50 euro der bij maar reken maar eens uit met al die miljoenen auto's in dit land. Dus daar is het weer belastingsverhoging. Gratis verhoging zou Steve zeggen.

Valt er vandaag een brief in de bus van Electrabel dat ze vanwege de overheid weere en aantal extra bijdrgen moeten innen bij de bedrijven bovenop hun energierekening.
Hebt U daar iets over gehoord in de sterke communictie van de overheid naar de burger ? Ik niets. En wees gerust lieve burger, ge moet niet denken dat ge buiten schot zult blijven. Dit jaar de bedrijven en volgend jaar wij.

200.000 (tweehonderdduizen) jobs gingen ze maken. Waarom staan er nu dan overal bordjes langs de weg van werkzoekenden die werk zoeken ? Ene Bart Somers bijvoorbeeld is dringend op zoek naar een job. Dat hij ze aan Verhofstadt vraagt he.

Paars is samen te vaten in drie woorden : leugens, bedrog en dictatoriaal.
Ge vergeet er nog nen grote: ONBEKWAAM. Die twee blauwe zeikers, Hendrik Daems, minister van faillissementen en opgelichten, en Oppergoeroe Guy Pinokkio, premier en hofnar van Laken, gingen da nakend faillissement van Sabena ne keer in 1,2,3 oplossen. Nen deal van 10 miljard met Swissair en t'was in de sjakoch. Een paar maanden later ons 10 miljard ribbedebie en Sabena toch failliet. Als die pummels dan toch nen job zoeken moeten ze ne keer gaan solliciteren bij de piloten van ex-Sabena. Ik wil weten dat ze in sossetraditie, gratis, die bende politieke als piloot willen opleiden, allé toch zeker lanceren van den verkeerstoren. Vliegen zal wat anders zijn, het landen een voorproefke van komende 13 juni.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 15:12   #10
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
En bij de kabeldistributie komt er bij mij 40 euro bij!!

Goedkopere elektriciteit?

Ik moet maandelijks MEER betalen zonder meerverbruik!!
gisteren een brief gekregen van de elektriekmaatschappij dat ik binnenkort "gratis" één spaarlamp ga krijgen......
volgens mij heb ik de indruk dat ik die lamp al eens betaald heb.....
Oud 4 mei 2004, 16:03   #11
kangoo
Partijlid

Standaard

En hunne Kyotowaanzin incasseren ze ook via de gas en elektriek. Om dan lucht in blikskes te kopen in een zwaar verontreinigd, radioactief Rusland, die zelf hun kas vegen aan die Kyotozever, omdat ze zo zot niet zijn hun scheve economie catastrofaal te hypothekeren.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 16:46   #12
Oussaka, Malik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
gisteren een brief gekregen van de elektriekmaatschappij dat ik binnenkort "gratis" één spaarlamp ga krijgen......
volgens mij heb ik de indruk dat ik die lamp al eens betaald heb..... :oops:
... of een douchespaarkop kopdouchespaar spaardouchekop
Oussaka, Malik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 20:46   #13
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.R.P.
gij kunt al zo goed kwaken als die stomme eend

zielig ventje
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:42   #14
Tegendradigaard

Standaard

Hij is die eend dan ook

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be