![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja, ok akkoord maar wat zijn de grenzen? wie bepaalt deze grenzen? zijn ze dan juist bepaald ??! waarom wel of waarom niet?
- Ouders roken thuis of nemen hun kindjes naar café (met het blote oog gezien) een moeder met twee klein baby's (-2j) !! ![]() - Mensen die buiten roken !! - Drugsdealers moeten toch harder aangepakt worden of niet? of brengen ze misschien inkomsten voor de staat ? - Contact advertenties, koppel zoekt man/vrouw voor relatie en of sex: is dit geen aanleiding tot overspel en verder alle problemen die daarna volgen .!! - Naakte motorrijder opgepakt: http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...pgepakt__.html Een man of vrouw gaat volledig naakt naar winkel, werk of instelling !! Wat is dan het verschil tussen "naakt" en "half naakt" ?!! Waarom vind jij dit niet normaal? ![]() Maar anderen die half naakt lopen wel normaal ?!! ![]() Wat is de functie van kleren dan ?? waarom willen wij de natuur veranderen ?? Is het niet de bedoeling om ons lichaam te bedekken ? ![]() Hijaab begrijpen: http://www.youtube.com/watch?v=t9R8od54qmg - Mensen die alkohol buiten huis mogen drinken, ooit in de stad, duwde iemand mij en toen ik hem aankeek was hij dronken in een andere wereld aan het leven .. stel dat hij iets in zijn hand heeft!!! of diegene die hem duwt dat niet lekker vindt en dan een box geven of misschien een dief die zijn portomonee gaat stelen ![]() - Wij hebben die trams bestaand uit twee wagens: is het dan niet beter om vrouwen apart in een wagen te vervoeren en mannen apart ??!.. Gei weet ikke moslim ![]() 1. Zou je het normaal vinden als iemand met u vrouw overspel pleegt ? 2. Deze vraag is wel harder en ik schaam me dood om de vraag duidelijk te formuleren maar ik beodel iets in die aard dus bijvoorbeeld thuis tussen u ouders en zussen volledig naakt lopen of iets erger dan dat en ik hoop dat je de vraag begrijpt. Als je "nee" zegt .. wat is dan de bron van deze "nee" ?!! Is het niet tegenstrijdig met mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint ?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() zelden zo'n drang naar samenhang gevoeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wat is het verschil tussen Moslimvrijheid en Westerse vrijheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
1. Ik ben zélf verantwoordelijk voor mijn doen en laten; 2. Wordt er iemand geschaadt door mijn handelen? Als op de laatste vraag 'Ja' geantwoord wordt, dan moet er gekeken worden wat de gradatie daarvan is. In het maatschappelijk verkeer staan we elkaar lichte 'schades' toe, daarna wordt het een kwestie van onderhandelen. Nu uw vragen: 1. Nee, ik vind het niet normaal als iemand met mijn vrouw overspel pleegt, ik word er namelijk door geschaad. Mijn vrouw en ik hebben elkaar beloofd dit niet te doen dus is het mijn volste recht bij haar 'verhaal te halen'. Het blijft echter een zaak tussen mijn vrouw en mijzelf, en van niemand anders. Met de minnaar van mijn vrouw heb ik geen 'kwestie'. Er zijn ook huwelijken waar de partners elkaar toestaan er minnaars op na te houden. Dat is een zaak van hén en heb ik niets over te zeggen. 2. Ook naaktlopen tussen familieleden, of nog erger: incest (want daar doelt u op) vind ik niet 'volgens mijn normen', want ik ben zo niet opgevoed. Toch zijn er naturisten- of nudistenfamilies die er geen probleem mee hebben en met het volste respect met elkaar omgaan. Dat gezegd hebbende, elkaar incidenteel eens een keer naakt zien heb ik geen enkele moeite mee. Incest gaat veel verder. Zolang het over volwassen mensen gaat, die er samen voor hebben gekozen, staat het bijvoorbeeld broer en zus wat mij betreft vrij te doen wat ze willen doen, al walg ik ervan. Ik neem tenminste aan dat u het niet over kinderen heeft. Als er kinderen van komen wordt het al weer een heel ander verhaal want dan zouden die kinderen behoorlijk kunnen worden geschaad. Tevreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=t9R8od54qmg Die vraag en antwoord vind jij in dat filmpje ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen naakt en halfnaakt is dat als u naakt bent, u uw geslachtsdelen toont (= lul of foef), en als u halfnaakt bent enkel uw borst(en), benen, armen...Op de openbare weg uw geslachtsdelen tonen is in onze gewesten bij wet verboden, een vrouw moet ook haar borsten bedekken, behalve op het strand. Wil u dat niet zien, of meemaken , dan moet u maar verhuizen. Thuisnaakt lopen, of niet, daar staat u volledig vrij in, dat gaat niemand aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Neem jij iets of ben je dronken van het geloof?
Je moet op de markt gaan staan, Averroes: "Islam te koop! Iemand nog wat islam kopen? 't Is in de aanbieding!" Vrijheid stopt waar geweld en fysiek gevaar voor anderen begint (zoals brand roepen in een overvol gebouw...). En voor de rest is het simpel zeg over mij(n ongeloof) wat je wil, ik over jouw geloof wat ik wil. Da's lekker Westers. Voor de rest houden we ons aan de wetten (ja dus ook de anti-negationismewet - hoewel ik deze wet niet goed vind - want de holocaust is afdoende wetenschappelijk bewezen). Laatst gewijzigd door Corneel : 16 april 2008 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
'Maskers zijn slecht dus om daarvan vrij te blijven draag dan d�*t masker''. Ja, Averroes, de westerse consumptiemaatschappij kent zeker haar slechte kanten maar mag een vrouw nog zélf kiezen of ze daarvan deel uitmaakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als iemand in u familie dat doet (niet alles openlijk formuleren hoor, je begrijpt ook wat ik bedoel) .. zou je haar dan gaan onderdrukken en zeggen nee dat doen wij niet .. dit en dat !! Is dat niet tegen mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint ??!! Ok ok aaaaaaah daar komen wij .. normen !! ![]() Wie bepaalt die normen mijn beste vriend??!! Mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint of iets anders? wat is het dan ? ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alles wat je daar aanhaalt mag perfect.
Of zou toch moeten
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit is toch Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. .. deze dingen die ik hier vertel hoor je ze overal in de media .. Of mag ik niet eens een topic maken omdat ik moslim ben ??!!!! Man man man .. ongeloooooooflijk!! Dat stukje in het rood gedrukt, kun je aub de bron van die definitie plaatsen ??
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ah ja maar zij drinken daar ook alkohol en roken sigaret en het stinkt gewoon daar ... De vraag naar het verschil tussen naakt en half naakt gaat niet over uiterlijk maar over de ideologische begrip van het liberalisme. Maar wacht .. jij als liberaal, vind je het normaal en mogelijk dat een vrouw of man volledig naakt naar een winkel of een instelling gaat ?? Waarom ?
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vraag jezelf liever af waarom niet.
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die vraag of een vrouw zelf mag kiezen moet u aan u zelf stellen .. denk aan mijn vraag over "overspel" ![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar Mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint is toch de eerste afspraak of niet? Hé, je moet weten dat ik hier niet over jouw vrouw spreek hoor, je hebt gelijk .. dat is gewoon niet normaal! Maar hier gaat het om deze principe: Mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint! Citaat:
Vertel mij over anderen, bijvoorbeeld je bent getrouwd en je gaat met je vrouw naar buiten om te wandelen of om te shopppen ofzo samen met u klein kindjes en plots iemand of meerdere die volledig naakt zijn!! hoe hoe ga je reageren??...
Laatst gewijzigd door Averroes : 16 april 2008 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Als het over mij gaat zal ik de regels wel maken en die zijn vrij simpel, alles mag. U mag alles, ik mag alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Mijn vrijheid om met mijn vuist in het rond te slaan stopt waar jouw gezicht begint.
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Averroes, je bent een zeveraar.