![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het Liberaal Appel doekt op haar nationale website de regionale afdelingen West- Vlaanderen en Leuven op.
http://www.liberaalappel.org/links.php |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Voor wanneer een veroordeling van het L/A wegens racisme????
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Betekent dit de ontmanteling van het Liberaal Appèl?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ward Beysen wordt gecoöpteerde Senator ( Vlaams Blok ). |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Dus het L.A. is nu een éénmanspartij.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Beysen is nu bij het Blok om toch een zeteltje te kunnen winnen. Het L.A. is een satelietpartij die in nood (event. verbod van Blok) ingeschakeld kan worden.
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Ik weet niet wie deze topic plaatste op deze site,
vermoedelijk komt het van Peter De Rijck, maar ik ben niet zeker. Over West Vlaanderen kan ik niet spreken. Over regio Leuven althans wel. De web-site www. libappel-arroleuven.be naar dewelke de nationale website van de partij gelinked werd, werd gedurende 1 jaar (december 2002 tot en met december 2003 betaald door alle liberaal appel kandidaten van het arrondissement Leuven. Hij werd aangegaan voor een periode van oorspronkelijk 2 jaar, doch na het ontslag van de regionale motor achter dit initiatief, mijzelf werd dit abbonement afgevoerd zodat de link zonder verbinding verder moest. De web-beheerder had geen zin meer om in de huidige context verder te werken. Het zelfgegeven ontslag van Hans Artels, Mireille Vergucht e.a. leidde ertoe dat er geen feitelijke regio arro Leuven meer bestond. De opgerichte regio Keerbergen vertikte het om met mij contact op te nemen zodat ik het welletjes vond en ik de verbinding en de domeinnaam heb opgezegd. Noch het partijbestuur noch iemand anders vond het nodig om deze verder te zetten Tot hiertoe een rechtzetting die ik meende een juiste weergave van de feiten te zijn. Het is geenszins een beslissing van het partijbestuur Filip Van Looy