![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() IK ben van mening dat het aantal vreemdelingen in belgie en europa drastisch moet DALEN;wat niet echt het geval is .Er moeten nieuwe opties gemaakt worden ,om iets aan het vreemdelingen aantal te veranderen.Men moet de containers en de passagiers in een vliegtuig beter controleren.En zonder medelijden terugsturen naar hun land.
Dan zullen de omgevingen van de lage landen er al veel netter uitzien. Wie het niet eens is met deze stelling ,mail me en bespreek je argument: [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het alweer "pedagogische studiedag" in de basisschool?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je e-mail adressen van linkselaars verzamelen? ![]() Wat is er verkeerd met de discussie op te forum te voeren. Dit is toch een discussie-forum of niet soms? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minder moslim-miskweek en linkselaars, beter voor europa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Huppeldehup, weg verstand! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De oorzaak van deze toevloed is onze rijkdom en hun armoede. Doelgerichte ontwikkelingshulp is dus een noodzaak samen met een immigratiestop naar het dichtst bevolkte deel van de wereld. Dit is een belangrijk en delicaat probleem, dat niet eenzijdig kan opgelost worden. En zeker niet zonder, maar wel met medelijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Jou opmerking veegt alles van de tafel. Dat heeft het regime in Nederland en België ook gedaan, met de gekende gevolgen. Wouter Bos wil nu toch vrij laat zelfs enkele van de 'beruchte 70-punten' uitvoeren. Hoe groot moet de Belgische puinhoop worden vooraleer men hier ook eindelijk de ogen opent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() [size=7] Terugkeringsbeleid nu! [/size]
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, zo oppervlakkig is die slogan niet : er is niets mis mee om voor een terugkeerbeleid te pleiten. Stukken minder oppervakkig dan bij voorbeeld een alles gratis-beleid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() illegale vreemdelingen dienen hardhandig het land te worden uitgezet.
voor economische of politieke vluchtelingen is er geen plaats meer in vlaanderen (en de rest van europa). waterdichte immigratiestop dus. verder zou men ook beter de ontwikkelingshulp stopzetten vermits dit toch weggegooid geld is. er is in vlaanderen ook armoede en men zou beter eerst de vlaamse armen helpen. wat is me dat nu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg koop een paar eilanden en sticht Linksland. Alle linksen naar linksland! In linksland is meer dan genoeg ventkont! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |