![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Berlin
![]() Berlin ![]() Berlin ![]() Frankfurt am Main ![]() Moskou ![]() Edinburgh ![]() Athene ![]() Sydney ![]() En in België? ![]()
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Een probleem mee?
Weet je hoeveel mondjes gevuld kunnen worden met wat daar de lucht ingaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Vuurwerk moet collectief verboden worden.
Weg met die spul. Is het wel waard om in deze tijden van slechte economie om miljoenen de lucht in te rammen? Antwoord: NEEN. Mijn haren gingen helemaal rechtstaan toen ik de beelden zag van Rabat. Al dat geld dat ze wegschieten moeten ze verdelen onder de mensen!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof ,als het nu de kruitdampen zijn van een georganiseerd vuurwerk, of de kruitdampen van in alle feestvreugde(en met wat "nuchter" verstand) afgestoken al dan niet illegaal vuurwerk, allemaal beter dan de gemene dampen van traangas.Of de Geur van wapenkruit gebruikt voor de al dan niet rubberkogels.
Ik genoot van de beelden van het vuurwerk, een van de weinige mensvriendelijke toepassingen van wapentechnologie eigenlijk. 2002 was een minder voorspoedig jaar,maar dan toch hebben we het beste ervan gemaakt.
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Laat Belgie dan al geen zwart gat geweest zijn, Londen was het wel degelijk.(Edinburg heeft dan weer de britse vlag hooggehouden) Tony Blair, de eens gevierde Britse staatsman, hield zijn volk voor dat 2003 een moeilijk jaar ging zijn: Gevaar voor oorlog, gevaar voor terrorisme, slechte economische toestand die maar niet wil beteren. Voeg daarbij een twijfelachtig resultaat in vooruitzicht over de invoering van de "euro" in de UK (een grote minderheid zou nog steeds gewonnen zijn voor het behoud van het Pond).
Maar niet alleen in de UK wordt er geklaagd ook in bijna alle andere landen , niettegenstaande de zegezangen van de bewindvoerders. Mijn Beierse vriend vertelde mij dat hij voor enkele jaren een appartement kocht in het centrum van Augsburg voor 50.000E , heeft er nu moeite mee om het te verkopen voor 30.000E. Ook in Belgie worden hoge prijzen gevraagd maar men bekomt ze niet meer . Ik blijf bij mijn gedacht, bij ontstentenis van devaluatie(zoals vroeger) blijft er maar een middel meer over, achteruit met lonen en prijzen.... Luke |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik genoot van de beelden van het vuurwerk, een van de weinige mensvriendelijke toepassingen van wapentechnologie eigenlijk.
2002 was een minder voorspoedig jaar,maar dan toch hebben we het beste ervan gemaakt.[/quote] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling