Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2010, 07:59   #1
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard visplaatsen aan rechtse vijver steeds talrijker

Nu Karim Van Overmeire het VB heeft verlaten om een eigen partij op te richten, vraag ik me af of er genoeg vis is om 4 extreem vlaamse partijen te sponseren.
Zou Morel en C° de partij van Karim nu niet vervoegen?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 08:36   #2
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Nu Karim Van Overmeire het VB heeft verlaten om een eigen partij op te richten, vraag ik me af of er genoeg vis is om 4 extreem vlaamse partijen te sponseren.
Zou Morel en C° de partij van Karim nu niet vervoegen?
Karim zou een partij oprichten die zich richt op Aalst, ik weet niet MRM daarbij zou kunnen gaan zoeken.
Oud 17 juli 2010, 08:42   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er is in Vlaanderen maar 1 "extreem-rechtse" partij,in die zin dat er eentje is die meest "rechts" staat van de anderen.....(VB namelijk)...

Een echte "extreem-rechtse" partij,een soort nazi-partij dus,bestaat in Vlaanderen niet,ondanks insinuaties van tegenstanders,en van politici die beter zouden moeten weten....

Elders in Europa zijn er genoeg (ik denk aan Frankrijk,Italie,Hongarije,...) die meer aanspraak mogen maken op dergelijke kwalifikaties.....

Over de recente "opzeggingen" in VB,Van Overmeire is een verlies,wie wel eens zijn teksten leest weet dat er hiermee een soort "denker",zo iemand die een zeker fundament legt onder het partijdenken,weggaat....en dan nog niet eens met slaande deuren.Madammeke Morel daarentegen kan nu elders stokebrandje spelen.....

Verder,als het grote project van BDW en EdR slaagt,dan zullen ze doen wat een decenium "cordon sanitaire" niet voor mekaar kreeg,de grond onder de voeten wegslaan.Indien niet.....tsja....dan staat daar een meer "zakelijk" VB zonder egotrippers en met de ruziemakers en tafelspringers verwijderd....

Laatst gewijzigd door kelt : 17 juli 2010 om 08:50.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 08:50   #4
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Er is in Vlaanderen maar 1 "extreem-rechtse" partij,in die zin dat er eentje is die meest "rechts" staat van de anderen.....(VB namelijk)...

Een echte "extreem-rechtse" partij,een soort nazi-partij dus,bestaat in Vlaanderen niet,ondanks insinuaties van tegenstanders,en van politici die beter zouden moeten weten....

Elders in Europa zijn er genoeg (ik denk aan Frankrijk,Italie,Hongarije,...) die meer aanspraak mogen maken op dergelijke kwalifikaties.....

Over de recente "opzeggingen" in VB,Van Overmeire is een verlies,wie wel eens zijn teksten leest weet dat er hiermee een soort "denker",zo iemand die een zeker fundament legt onder het partijdenken,weggaat....en dan nog niet eens met slaande deuren.Madammeke Morel daarentegen kan nu elders stokebrandje spelen.....
Hopelijk niet bij ons.
Nu ik denk dat de vriendschap, die er ooit geweest is tussen BDW en MRM, wel over is.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 17 juli 2010 om 08:50.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 12:10   #5
Julianus
Lokaal Raadslid

Julianus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Hopelijk niet bij ons.
Nu ik denk dat de vriendschap, die er ooit geweest is tussen BDW en MRM, wel over is.
En hoe is de relatie van KVO met BDW?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be