![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Rusland is blijkbaar een pionier in deze materie.
Russians launch dedicated center to fight ‘atheist extremism’ http://rt.com/politics/atheist-extre...sia-fight-789/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Men zou zich beter bezighouden met het innoveren van zonnepanelen en daaruitvolgend de stroomopslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, men zou kunnen stellen dat bepaalde Leninistische daden extremistisch-atheïstisch waren, en dat Rusland dus ervaring heeft met de materie. Ik denk echter dat dit een buzz word is, en dat vandalisme opgewaardeerd wordt. Als er echt statements gemaakt werden, dan zouden groepen (zoals Femen in Oekraïne deed) de misdaden wel opgeëist hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Antitheism http://en.wikipedia.org/wiki/Atheism |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Retard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En moest het zo zijn dat Rusland tegen het atheïsme is, zou dit een uitstekend land voor je zijn. Doe ze daar de groeten . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die 'theofielen' kunnen vanaf nu asiel aanvragen in Rusland. Misschien kunnen we ze een enkele treinreis naar hun nieuwe gastland aanbieden. 't Hoeft niet eens in een veewagon, 't mag in tweede klas. Wat zeg ik? Om die religioten weg te krijgen, mag het in eerste klas! Dat zou pas goed besteed belastinggeld zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- "Waarom moet ik die regel volgen?" - "Omdat de Grote Toverkabouter het zegt!" - "Waarom is mijn redenering fout?" - "Omdat er bovenaan een vijs los zit" Religioten denken nu eenmaal liever niet te hard na over dingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Als ziener zag ik uw stelling, die ijzeren constructie. Eigenlijk mankeerde er onderaan een vijs, maar omdat ik uw achterlijke repliek kon anticiperen, koos ik voor bovenaan.
Moraal van het verhaal: uw stelling interesseert mij niet. En wij met een analfabeet, mocht je niet weten dat is, verwijs ik je door naar wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Analfabetisme Citaat:
http://www.schoevers.nl/cursus-nederlands Laatst gewijzigd door Salah : 23 augustus 2013 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |