![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn avatar ... (ademhaling en bezinning)
Ik overweeg een nieuw avatar aan te schaffen. Iets veranderd in mij. Ik ben mezelf in het leven aan het upgraden. U weet wellicht allemaal dat ik alles behalve het leven volledig machtig ben. Mijn leven is ook soms een strijd. Werken, geld bij elkaar houden, tweedehands vervoersmiddelen aanschaffen, ... Vooral overkijk ik veel in mijn levenservaring. Ik kan soms degelijk lectuur blaten waarin velen fronsen. Ik moet toegeven, als ik sommige dingen achteraf zelf terug lees is het blozen me dikwijls nabij. "Och 420 toch", denk ik dan in mezelf al fronsend. Ochja, we kunnen er alleen maar uit leren en groeien he. Mijne groei is peinsek zo op zijn toppunt van Haar snelheid aan het komen. Niet op het toppunt van wat te bereiken valt (gaat niet in één leven he), maar wel de gewenste regelmaat in snelheid in termen van: gedachte - woord - daad.) Ik ben ONGELOOFLIJK verbaasd hoe iets zoals een "law of attraction" kan gevormd worden. Ik heb er nog altijd niet den euromillions met gewonnen, maar dat komt dan ook omdat er veel in het collectief achter den euromillions liggen te snoepen. Iedereen wil die winnen, maar mijn andere verlangens... verlangens die eigenlijk op een laag pitje liggen komen in vorm van realiteit met steeds sneller en sneller resultaat. Ik begin ook meer kinds te worden zo blijkt. Zie mij, 26 jarig en flatlanden op een bmx nog beginnen aanleren van 0. Vergist U niet, ik zal binnen de week wel al iets kunnen. Ik zet hem ook binnen voor binnen het evenwicht machtig te worden. Ik spring het leven in alsof het een speeltuin is der liefde van gelukzaligheid, en ik kan niet wachten tot mijn dochter ietske ouder is om meer activiteiten met te gaan doen. Het kind in mij wordt weer wakker. Bovenal, als dit de opbouw naar de climax is van ons kosmisch piekpunt, ben ik een vrij gerustgesteld man. Dit komend vanuit mijn levenservaring voel ik en begrijp ik naartoe waar de Force me duwt. Noem mij van de pot gerukt, maar!... ik zet het toch allemaal maar om in realiteit he? Ik kneed en vibreer the wholyness naar mijn verlangen. Net zoals iedereen dat doet op een onbewust niveau. Maak het u bewust en ge zult zien... ook gij kunt op gelukzaligheid leven. Gezegend is deze dag.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Relax. Het is maar een schermafbeelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar een schermafbeelding?
Zie de "rippels" erin, de oneindigheid van vibraties in elk een ander patroon maar toch altijd uitkomend op hetzelfde patroon. Maar een schermafbeelding mijn avatar?
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dan moet dit hem worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Ik dacht eerder meer diepgang in mijn avatar te plaatsen dan het nu al toont. Moeilijke opgave (voor mezelf toch) ![]() Manifesting consciousness
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 december 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh... en eh ja dan zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is maar een idee.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou jij maar je huidige.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventjes.
Mijn handtekening ben ik ook beu.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 20 december 2009 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja zeker, Jazeker.
't mag dan velen gene zak schillen, als kik iet van mij wil afschrijven doenk da ![]() NAH!
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NAH! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Dit gaat eigenlijk over die close-up van die kwal als ik het goed heb ?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel heb je het fout ofwel weet ik niet waar het over gaat. Aan jouw bericht te lezen had er een foto van Guy Verhofstadt in de beginpost moeten staan of zo. O ja... eventueel die mon-chichi van Mechelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voila, de avatar is veranderd
![]() Ik bloos al weer bij het lezen van de eerst post wahhahahahahahaa!!!! Maar toch, ik hoop bij deze meer rust uit te stralen. Fladderen op de vibraties van het Zijn, het is nogal iets.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms denk ik wel eens dat eno2, Codfried, 420yeahbaby en wraspvrede één en dezelfde persoon zijn, maar dan opgedeeld door een programmatiefout.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eno2 dan nog wel?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn moto is, arbeid adelt
![]() Past dat bij Eno2? (no offence eno) Geloof me als ik zeg, I'm one of a kind op politics. Mij linken aan redwasp vind ik dan weer niet zo eng, hoewel ik helemaal lossta van hem. Ik ben zelfs op het forum niet "dicht" met hem. Wat jammer is, want lees hem stiekem graag hoor.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |